woensdag 5 november 2014

Essence Rock out! multicolour blush

Toen ik de EMA collectie van Essence zag vond ik het allemaal een beetje kinderachtig. Tot de blush voorbij kwam. Interessante kleuren en een prachtige print. Ik moest hem wel kopen!




Ik vind de verpakking super druk. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi. Dat grote MTV logo maakt het voor mij too much. Ik vind het ook heel jong. Maar Essence is nu eenmaal een jonger merk. 


Ik vind de kleurtjes van de blush wel heel leuk! Vooral het paarse trekt mij aan. Ik denk dat veel meiden dit wat gekkig vinden. Ik vind het echt geweldig. Ik zal de kleuren wel altijd door elkaar gebruiken. Het printje is leuk gedaan. Lekker vrolijk! 


Ik heb elk kleurtje geswatched en dan alles bij elkaar. Ik denk dat de kleuren eigenlijk allemaal prima los te dragen zijn. Maar ik vind alles door elkaar wel het mooiste. De kleurtjes zien er heel mooi uit. 


En dit zijn alle kleuren bij elkaar op mijn wang. Ik vind het super leuk eruit zien. Het is een mooie blush die goed past bij wat rozere heftige make up. Hij blijft ook mooi de hele dag zitten en ik vind het paarse een leuk effect erin geven.


Dit is een prima blush voor een klein prijsje! Hij werkt goed en geeft een mooie kleur. Als hij er nog is vind ik het zeker een aanrader! De blush kost €3,39 en is aan te schaffen bij de kruidvat en de trekpleister. 

Wat vonden jullie van de EMA collectie? 

Liefs, 

Tara   

3 opmerkingen:

  1. Toevallig heb ik er vandaag ook een artikel over gepost. De blush is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de blush vind ik heel erg mooi, de ander producten uit deze collectie daar kan ik nog niet echt een goede mening over vormen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Blush is erg mooi!
    Ik heb al een lipgloss uit deze collectie die ik dolgraag draag, maar nu begin ik te twijfelen over deze Blush :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen