maandag 10 november 2014

MAC Holiday Objects of Affection Pink&Rose pigments + Glitter

Nog nooit heb ik zoveel MAC producten in zo'n korte tijd aangeschaft. Maar de kerstcollectie kun je als beauty liefhebber niet laten liggen. Ik kon kiezen uit zoveel mooie producten maar ik koos uiteindelijk voor het setje met pigments.





Toen ik de verpakkingen zag was ik eigenlijk al direct verkocht. Het ziet er super vintage uit en dat vind ik heel erg leuk. De glitters maken het heel erg kerstig. Ook zit er een leuk parelrandje aan. Het doosje is van heel stevig plastic gemaakt en het voelt als goede kwaliteit in je handen. 


In het doosje zitten 4 pigmenten en 1 glitter. Ieder pigment bevat 2,5 gram. Wat voor een pigment best veel is want hier doe je heel lang mee. En de glitter bevat 3.9 gram. De kleuren passen allemaal heel mooi bij elkaar. Van links naar rechts heb je Whisper pink, Tan, Rose, Reigning Riches, Heritage rouge. 



Whipser Pink is een mooie higlighter. Een wit/roze kleur die je ogen zal laten spreken. Ik gebruik alle producten zonder primer. En ik vind deze pigmentatie dan al heel erg goed. 



Tan is echt een prachtige bruine shimmer kleur. Hij past heel goed in het kerst thema. De pigmentatie hiervan is geweldig. Zelfs dus zonder primer. 



Het is jammer dat de foto het niet zo mooi laat zien. Maar Rose is mijn favoriet uit dit setje. Het is een hele mooie roze kleur met gouden glitters erdoorheen. Laat kerst maar komen, deze kleur is perfect. 



Reigning Riches is het glitter product uit dit setje. Hiervoor moet je normaal een ander product gebruiken om dit goed tot zijn recht te brengen. Je kunt dit product eigenlijk voor van alles gebruiken. 



Heritage Rouge is de enige matte kleur in de collectie. Deze kleur komt beter tot zijn recht met een primer, maar zo vind ik hem ook al heel erg mooi. 

Je kunt de kleuren eigenlijk allemaal wel tegelijkertijd gebruiken om een ooglook te maken. En dit heb ik ook gedaan in de onderstaande look. Ik heb alleen de glitter niet gebruikt omdat ik hiervoor niet de juiste producten heb. 



Ik heb Whisper pink gebruikt als highlighter onder het wenkbrauw bot en in de hoek van mijn oog. Tan op mijn bewegende ooglid. En ik heb rose en Heritage Rouge in mijn crease gedaan. 


Ik vind de ooglook goed gelukt en de producten zijn perfect voor de feestdagen. Ik ben heel erg tevreden over deze producten. Helaas is het setje nu uitverkocht op het internet. Ik weet niet hoe dit zit in de winkels. Ik heb hem aangeschaft voor 33 euro. 

Wat vinden jullie van deze kerstige producten? 

Liefs, 

Tara  







8 opmerkingen:

  1. Wauw, ziet er heel goed uit! Ik heb een van de blushes besteld! :)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! En 33,- is niet veel voor 4 pigmenten en een glitter van MAC :O

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Prachtig!! Ik ga hier ook even naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaloers! Ik wou deze ook zo graag, maar volgens mij zijn ze overal al uitverkocht. Ze zijn echt stuk voor stuk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben onder de indruk, het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Mooie foto's mop! Ik dacht eerlijk gezegd dat het geen oogschaduw was, maar glitters hahaha :$ oepsie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pigments vind ik nooit zo prettig werken. Maar mooi is het setje wel! En je hebt er zelf ook een leuke look mee weten te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen