vrijdag 6 maart 2015

Update Plog!


Ik ben weer terug van weg geweest. De vakantie heeft me druk gemaakt en ik had telkens zoveel afspraken dat ik geen tijd had om artikels te schrijven. Het leek me wel leuk om jullie dan een kijkje te laten nemen in mijn vakantie weekje! (Hoewel ik natuurlijk nu altijd vrij ben kon ik van deze vakantie gebruik maken omdat mijn vrienden dan ook vrij waren)

Maandag 23 februari



Ik zat alweer vroeg in de trein onderweg naar een vriendin van mij. (Daniƫlle) Het werd een wat langere reis dan bedoeld. Er besloot iemand langs het spoor te lopen.



Ik had net de bus gemist dus ik moest in de kou wachten. Het zonnetje scheen heel mooi, maar de wind was killing. Ik had mijn prachtige nike air max aan!



Bij haar thuis ging ik koken voor haar. We aten chicken teriyaki. Ik vind koken echt heel erg leuk om te doen. En het was ook echt heel erg lekker.

Die avond gingen we naar Fifty shades of grey. Ik vond het wel een leuke film, maar niet zo bijzonder. De hype was zo groot om niks. Ik vond de humor heel erg leuk! Omdat de film zo laat afgelopen was bleef ik bij haar slapen.

Dinsdag 24 februari 
























De volgende dag maakte ik een look met Lady Danger van MAC en neutrale oogschaduw. En maakte ik me klaar voor een middagje met een andere vriendin (Thavily)
























In de trein brak mijn eerste House of Holland nagel. Hier zaten ze er dus al bijna een week op. Ik ben zeer tevreden met deze nagels. Ik had geen reserve mee. Dat was wel een beetje awkward.























Samen met Thavily ging ik naar Apeldoorn. Daar was een nieuwe toko. Ik hou ontzettend veel van Toko's dus we besloten naar binnen te gaan. Daar kwamen we dit energie drankje van PSY tegen. Ik moest het wel kopen. Het is trouwens een afrader.
























We hadden veel lol in de big bazar die al hun intiem producten hadden uitgebreid.




















Ook maakten we een mooie selfie met deze lego dame.
Uiteindelijk kwam ik met allemaal onzin thuis. Ik heb ook een hele set glitters gekocht om hier een extreme make up look mee te maken voor jullie.

Woensdag 25 februari 
























De woensdag had ik het concert van het jaar. Blessthefall is mijn favoriete band en ik ga er elk jaar heen. We waren om twaalf uur al in Amsterdam en hoewel het in de rest van Nederland mooi weer was, was het hier ontzettend nat. Ik kwam dan ook helemaal nat geregend aan.























Mijn broertje ging ook mee om even langs de grote comic store te gaan. Het is zo'n mooie winkel. Overal staan anime, star wars en comic figuurtjes. Ze hadden een aardige Sailor Moon collectie maar ik moest me inhouden.























Om een uur of twee stonden we bij de zaal. Hier stond nog maar een klein groepje mensen. Hoewel Blessthefall het voorprogramma was, stond iedereen te wachten voor hun. Hoe dedicated. Ik vind het wel jammer dat de fanbase een beetje onvolwassen is geworden.























Na een tijdje wachten liep de band nog langs. Ik had een cadeautje voor de zanger en ik ging voor de honderdste keer met hem op de foto. Ik denk dat dit mijn favoriete foto is. Hij herkende me nog steeds en was blij me te zien.


Ik stond weer helemaal vooraan en het concert was zoals altijd super goed. Deze band zal mij nooit vervelen. 

Na de show konden we nog even met de gitarist praten en een foto nemen. Normaal is hij heel verlegen maar nu was hij best wel outgoing super leuk! 

Donderdag 26 februari 
























Een nieuwe dag en nog een concert. Na de hele dag gechilled te hebben bij Daniƫlle gingen we naar de zaal. Ook nu regende het weer. Hier sta ik op de foto met mijn beste vriendinnetje Chay <3























We gingen met een grote groep mensen. En sommige had ik al heel lang niet meer gezien. Zoals Tom & Renee. Het was echt super leuk om ze te zien.























Dit concert was van In This Moment. We stonden op het balkon wat ik opzich wel jammer vond. Het was de eerste keer dat ik deze band zag. En het was super goed. De zangeres kan zo mooi live zingen en ze kleedde zich bij elk nummer om. Wat echt bijzonder is voor een metal band.























Toen ik 's nachts thuiskwam was ik weer een bezopen kat. Het regende zo ontzettend hard en er reed geen bus meer.

Vrijdag 27 februari
























Na de concerten ging ik rustig aan doen. Pas 's avonds ging ik weer echt mijn bed uit. Ik had een sleepover bij mijn nicht! We hadden een onesie avond geplanned dus ik nam mijn mooiste onesie mee. We gingen bring it on kijken. Super old school.























Mijn nicht is heel groot fan van Kylie Minogue. Haar hele kamer hing vol.

Zaterdag 28 februari 
























De volgende ochtend dronk ik koffie uit een mok met een wel heel goed levensmotto. Ik hou echt van koffie.
















Ik sloot de vakantie goed af met het feestje van Chay. We waren eerst bij haar thuis en gingen daarna uit in Deventer. Wat ik eigenlijk nog nooit echt had gedaan. Deze actie foto vind ik wel heel leuk geworden.

Hoe was jouw vakantie? 

Liefs, 

Tara  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten