donderdag 19 februari 2015

House of Holland Nagels

Ik krijg telkens in Holland staat een huis in mijn hoofd als ik aan het merk van deze nagels denk. House of Holland is een kleding merk die bij ons denk ik vooral bekend staat om de gekke panty's bij de Bijenkorf en de nepnagels bij de Douglas. Al sinds ze in de winkel liggen zit ik ernaar te kijken, maar €12,95 vond ik altijd te duur voor een setje nepnagels omdat ze er altijd vrijwel direct afliggen. Ik heb ze nu voor een euro kunnen aanschaffen omdat ze in mijn Douglas eruit gaan! Ik kocht het laatste setje.


Deze set heet Get Nailed!. Helaas kon ik dit niet zien door de sticker van de Douglas. Heb het even opgezocht. Ik vind de verpakking heel leuk. Het huisje past natuurlijk goed bij het merk. En de nagels trekken me heel erg aan door deze leuke manier van verpakken.


In de set zitten 24 nagels van verschillende formaten zodat er altijd wel een nagel is die bij jou past. Ook krijg je een set stickers. Deze nagelstickers zitten alleen in deze verpakking omdat de witte nagels bedoeld zijn om op te schrijven.


Daarnaast krijg je een nagelvijltje, een instructie boekje en een nagellijm. Ik vind de lijm heel fijn omdat het een soort pen is waar lijm uitkomt. Je kunt hier niet zo snel mee knoeien. 


Op de achterkant staat ook nog een pictogram instructie. Daaronder zeggen ze dat als je de instructies goed volgt de lijm zo sterk is dat ze 10 dagen blijven zitten. Ik heb de nagels nu 3 dagen op waarbij er één duimnagel eraf is gegaan. Die heb ik weer opgeplakt. Het is een record voor mij want meestal ligt er na 1 minuut al een nagel af.


Ik kwam er pas laat achter dat die letter nagelstickers waren. Ik dacht dat het bij de verpakking hoorde. Ik heb met deze stickers op mijn duim de letters BTF geplakt. Dit staat voor mijn favoriete band Blessthefall die ik over een paar dagen zie. Ik vond het wel toepasselijk. Deze stickers zijn makkelijk aanbrengen. En ze houden het ook al drie dagen vol. Inclusief douchen.



De rest van mijn nagels heb ik wit gehouden. Ik vind dit toch wat eleganter staan. De nagels zijn erg lang, maar dat wilde ik ook graag aangezien ik hele zwakke nagels heb door jarenlang bijten. Nu breken ze heel snel af. Het aanbrengen was makkelijk en de nagels voelen zeer stevig op mijn vingers. Ik zie eigenlijk alleen maar pluspunten aan dit prachtige setje. 

Ik weet nu dus niet of ze nog te koop zullen zijn bij de Douglas. Op de site niet meer. Je kunt de nagels nog wel aanschaffen op de house of holland site voor 9 pond, wat uitkomt op dezelfde prijs als hier. 

Wat vind jij van mijn nieuwe nagels?

Liefs, 

Tara  



3 opmerkingen: