woensdag 11 februari 2015

Catrice Absolute rose palette

De nieuwe collectie van Catrice had maar weinig nieuwe leuke producten naar mijn mening. Ik was eigenlijk alleen heel erg nieuwsgierig naar het Absolute Rose palette. Het Absolute Nude palette was het palette wat er voor zorgde dat ik beauty gek werd en een blog begon. Na dit palette zijn er nog een aantal uitgebracht die mijn aandacht niet trokken. Ik hou van Rose oogschaduws dus deze moest ik natuurlijk wel aanschaffen. 


Het palette heeft eigenlijk gewoon de vormgeving zoals we gewend zijn van de Absolute... paletten. Een klein handig formaat met zes kleuren die fijn met elkaar te combineren zijn. De letters zijn deze keer toepasselijk rose gold. 


In het palette zitten twee matte kleuren en de rest is allemaal shimmer. Ik vind het wel een beetje weinig rose kleuren. De eerste twee kleuren hebben een rosy tint en de donkere kleur heeft een rose gold glitter er in, maar dat is het dan wel zo'n beetje. 


Op de achterkant staat zoals altijd een uitleg hoe je de oogschaduws kunt gebruiken. Dit is natuurlijk handig voor de beginnende make uppers. Ik kwam er toen ook achter dat dit palette ook nog een andere naam heeft; 01 Frankie Rose to Hollywood.


Ik vind de pigmentatie heel mooi. Behalve van de tweede kleur, wat eigenlijk ook de echte rose kleur was. Ik vind dit eerder een lichter nude palette dan een echt rose palette. De pigmentatie ben ik wel echt zeer tevreden over.



Ik heb met alle kleuren een simpele ooglook gemaakt. Het lijkt meer grijs geworden dan een lieve rose look. Dat vind ik wel jammer.


Het is een fijn simpel palette, maar of ik nu ondergeblazen wordt met rozen op valentijnsdag hiermee, dat weet ik nog zo net niet. 

je kunt dit palette voor 5 euro kopen bij de kruidvat en de trekpleister. 

Wat vinden jullie van dit palette? 

Liefs,

Tara  




4 opmerkingen:

  1. Ziet er erg mooi uit. Ik hou wel van dit soort zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het er heel mooi uit zien, prachtige kleurtjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wat tegenvallen, wel mooie look!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, eigenlijk had ik gehoopt dat hij toch ietsjes rozer zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen