donderdag 12 februari 2015

Bodyshop Stash



Je hebt meiden die meer van Lush houden en meiden die meer van The Bodyshop houden. Ik ben zelf echt een Bodyshop meisje. Dit vooral omdat ik de lush prijzig vind voor wat je krijgt. Ook vind ik het vaak moeilijker in gebruik. De bodyshop heeft ook heerlijk geuren en zijn wat makkelijker in gebruik. Voor mijn gevoel kan ik er ook langer mee doen. De laatste tijd koop ik echt veel Bodyshop producten, dus ik laat jullie graag mijn stash zien.


Als eerste de glazed apple lijn. Ik denk dat ik nog nooit zoveel producten van één body lijn heb gekocht. Ik vind deze geur gewoon verslaven en ik wilde niet meer zonder. Als eerste kocht ik de apple tin met daarin een mini body butter, shimmer lotion, body polish en een douchegel. De douchegel was al snel op en ik realiseerde me dat ik niet meer zonder wilde. Ik wachtte de sale af en toen heb ik nog een grote bodybutter, een zeepje, het parfum en een grote versie van de shimmer lotion gehaald. Jammer genoeg was de full size van de body polish al uitverkocht. 


Tijdens de kerst had the bodyshop ook lieve sponzen uitgebracht, waarvan ik de ijsbeer toen heb gekocht. Ik heb ook de pinguïn. Die heb ik gewonnen. Hij staat niet op de foto want hij is heel nat haha.


Dit jaar was hij weer terug. Mijn favoriete geur van vorig jaar. De Frosted Cranberry bodybutter kocht ik vorig jaar. Hij is nog steeds niet op. Maar ook van deze geur kan ik geen genoeg krijgen. Ik heb dus ook de bodyshimmer lotion gehaald van deze geur. Heerlijk. 


Vorig jaar kocht ik ook deze lieve sparkler. Ik gebruik hem niet echt vaak. Het is natuurlijk meer voor een feestje. Maar hij staat heel mooi op mijn kastje. Hij heeft ook nog een heerlijk zacht bloemen geurtje. Ik kocht vorig jaar ook een lipbalsem. Ik vond de verpakking heel leuk. Net een pop art schilderij. Maar ik kocht hem om de heerlijke meloen geur. Meloen is de beste geur die er bestaat. Dus een lipbalsem er van is echt heel fijn. 


Nieuw in de familie is de Wild Argan oil collectie. Deze prachtig doos met de pinguïn spons won ik op de blog van Wies. Ze is mijn favoriete Nederlandse blogger dus als je haar nog niet kent zou ik zeker een kijkje nemen! In de set zit een lipbalsem, een body butter, een body scrub en een bubble bath olie. De geur is echt heerlijk. Het doet me denken aan de camping in Italië. Echt super.

Ik heb denk ik voor de komende tijd wel genoeg bodyshop producten. Hoewel ik stiekem nog wel de smoky poppy collectie wil aanschaffen. Maar dan loopt het een beetje uit de hand. 

Vinden jullie the Bodyshop ook zo heerlijk?

Liefs,

Tara 



3 opmerkingen:

  1. Ik wil nog steeds die argan een keer proberen. .het lijkt me heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collectie! Ik ben niet heel erg fan van TBS. De producten die ik wel fijn vind zijn de vanilla parfum van vroeger (die nu uit het assortiment is) en de shea body butter. Die laatste gebruik ik met veel liefde :)

    BeantwoordenVerwijderen