maandag 2 februari 2015

January favorites

Aangezien mijn video favorieten niet zo populair waren. Heb ik besloten er weer artikelen van te maken. Vorige maand waren er geen favorieten omdat ik toen bezig was met mijn jaar favorieten. Ik vond het anders te dubbelop. Maar een nieuw jaar en de eerste maand is al weer voorbij. Ik heb een aantal mooie favorieten voor jullie klaar staan.


Ik kocht bij de DA een fragrance mist van Diamond collection. Het lijkt op een victoria secrets fragnance maar dan nog goedkoper. Ik kocht hem met een cadeaubon van mijn tante. Ik mocht iets uitzoeken voor haar en wat overbleef mocht ik voor mezelf uitzoeken. Maar deze mist bevalt me heel erg. Hij heeft een heerlijke mango/passie geur en hij is niet te overheersend zoet. 


In de winter krijg ik altijd ontzettend droge handen. Zoals denk ik de meeste meiden ook wel hebben. Ik heb veel handcrèmes maar deze van anatomicals vind ik het allerfijnst. Hij heeft een heerlijke geur en hij maakt mijn handen ontzettend zacht. 


Ik denk dat ik nog nooit een hele collectie van een merk in mijn bezit heb gehad. Maar de glazed apple geur van the body shop vind ik zo lekker, dat ik echt alles heb gekocht. Ik vind de parfum echt heel lekker. Ik kan gewoon de hele dag een appel geur achter me laten. 


De hidden stories collectie van Essence vond ik niet zo geweldig als ik hoopte, maar de oogschaduw soufflé vind ik wel heel fijn. Ik heb hem heel veel gebruikt in combinatie met paarse oogschaduws. Een hele mooie winterse combinatie.


Tijdens de lush sale heb ik de Santa's lipscrub aangeschaft. Ik gebruik hem nu elke dag. Het is echt mijn levensredder in de winter in combinatie met de onderstaande favoriet. (Hij heeft ook nog eens een heerlijke cola smaak)



De maybelline colorsensational popsticks bestaan al een langere tijd. Ik heb er pas sinds kort eentje. Ik vond het effect er van niet zo bijzonder. Maar de stick maakt mijn lippen zo zacht dat het nu mijn every day lipbalsem is. 



Aangezien ik een ontzettend Alice in wonderland verzamelaar ben kon ik deze queen of hearts blush niet laten liggen. Ik kocht hem op een make up verkoop facebook voor 2,50. Het is van het aziatische merk Suki. De kleur is heel subtiel, maar echt bijzonder mooi. 



Tijdens de sale bij Yves Rocher kon ik deze YSL lipgloss meenemen voor maar 8 euro. De kleur is heel moeilijk om op de foto te zetten. Het is een donkerpaarse kleur met veel glitters in de tube. Ik gebruik deze lipgloss, want dit geeft een heel mooi effect. 

Favoriete Series 


Dit was de maand dat de series weer verder gingen die ik al volgde. Als eerste wil ik het hebben over Gotham. Een serie die nu net in Nederland word uitgezonden, maar al sinds september vorig jaar te zien is in Amerika. Ik volg het via de amerikaanse streams. Het is een serie die gaat over de origin van de Batman villains, maar ook Batman zelf. In de tussentijd word er elke episode een nieuwe case opgelost. Het is voor zowel Batman fans als niet Batman fans heel tof! 


Ook How to get away with murder werd hervat. Dit is een serie over een docent die met vijf van haar advocaten studenten elke aflevering cases oplossen en hun clients proberen te clearen. In elke aflevering zit ook een paar vooruit blikken die een rode draad zijn en je weet het hele verhaal bij de mid-season finale. Nu is het hervat, maar ik ga niks weggeven! 

Favoriete muziek 



Betraying the Martyrs is een band die ik al sinds 2012 luister. Ik ging ze deze maand voor de 5e keer live zien. Hierdoor moest ik weer even veel nummers van ze luisteren. Het was een super concert en hun cover van let it go is natuurlijk super grappig. 


The weeknd maakt al langer muziek, maar heeft echt naam gekregen sinds zijn samenwerking met Ariana Grande. En ik geef toe dat ik hem ook pas toen echt ben gaan luisteren. Het is totaal het tegenovergestelde van de bovenstaande band. Ik vind de nummers fijn en sexy. Hij heeft niet voor niets een nummer voor de fifty shades of grey film geschreven. ;)

Wat waren jullie favorieten van de eerste maand van dit jaar? 

Liefs, 

Tara  





2 opmerkingen:

  1. Mooie favorieten. De blush ziet er leuk uit, zo met die twee kleuren. Ik ben benieuwd naar de glazed apple geur. Deze heb ik eigenlijk helemaal niet geroken ;o

    BeantwoordenVerwijderen