dinsdag 27 januari 2015

Een kijkje in mijn kamer.

Afgelopen weekend hebben we mijn kamer heel erg aangepast. Jarenlang had ik een hoogslaper in mijn kamer staan. Ik gebruik die hoogslaper nu al 1,5 jaar niet meer. Ik sliep eerst op de slaapbank en sinds vorig jaar op een grote twijfelaar. De hoogslaper stond heel erg in de weg. Nu is hij afgelopen weekend eindelijk weggehaald en hebben we nieuwe dingen toegevoegd. Ik ben er zo blij mee dat ik jullie een kijkje wil geven in mijn kamer.



Ik heb meestal dit dekbed op mijn bed. Hij is lekker fout. Omdat het koud is heb ik op de rand mijn fleecedeken. Als ik ga slapen en het koud heb kan ik hem over me heen trekken en ik heb altijd warme voeten. Ik heb ontzettend veel kussens en er liggen ook nog wat knuffels in bed. Ik vind dat gewoon lekker cosy.


De muur achter mijn bed is super druk en roze. Ik was 10 toen mijn ouders mijn kamer gingen veranderen. Ik moest roze hebben. Nu hangen er vooral veel posters overheen. De witte kast staat er ook al sinds toen. Boven op de kast stonden heel veel elektrische apparaten die alle ruimte in namen. Die heb ik dus nu ook weg gehaald. Ik gebruikte ze toch nooit.



Op mijn kasten staan verschillende dingen van al mijn verzamelingen, meerdere fotolijstjes, cd's en kaarsen/waxmelts. Ook staat mijn parfum op deze kast en een aantal body lotions. Het is een drukke kast maar ik vind dat juist wel leuk. 


Ik had al een tijdje een kledingrek. Maar hij was al best oud en zakte een beetje door zijn pootjes. Dus we hebben een nieuwe aangeschaft. Hier hangen mijn jurkjes, maar vooral ook mijn favoriete kledingstukken. (Mijn Alexander Wang X H&M items bijvoorbeeld) Onder het rek heb ik een aantal schoenen geplaatst. Ook dit zijn op dit moment mijn favoriete schoenen. Ik ben van plan hier nog meer schoenen te plaatsen. 



Naast het rek staat mijn nieuwe bureau. Dit alles is het gedeelte wat de hoogslaper in nam. Ik heb nu veel meer ruimte. Het oog veel rustiger voor mij doen. 


Het bureau is een mooi zwart bureau van de Jisk. Het kledingrek komt daar ook vandaan. Op het rechter gedeelte van het bureau staan mijn lippenstiften bakjes, body spray, handverzorging, kaarsen en een fotolijstje met een foto van een goede vriendin. Ook mijn geliefde Sailor Saturn & Chibi-usa muismat heeft een mooi plekje gekregen. 


De andere kant van het bureau heeft verzorgings producten die ik elke dag gebruik. Ook ligt hier mijn dagplanner. 


De kast die eerder onder mijn bed stond heeft nu een mooie nieuwe plek gekregen. Hier heb ik nu ook meer ruimte voor spullen. Het is een kastje wat vroeger van mijn oma was. Toen zij overleed heb ik deze gekregen en ik vind hem echt heel mooi. Op het kastje staan nog meer verzorgingsproducten, een aantal mac producten, een wekker van darth vader, een lamp, nog een waxmelt, doosjes met sieraden en een beker. 


In de bovenste la liggen een aantal make up producten, watjes, doekjes, en nepwimpers/nagels.


De tweede la bevat een groot deel van mijn makeup collectie wat ik niet dagelijks gebruik. Ik heb nog geen ruimte om alles apart te doen, de laatjes zijn ook niet super diep. Hierdoor staat alles niet zo netjes.


Aan de rand van mijn bed hangen organizers met verschillende dingen. Van haarproducten tot laders van verschillende elektronica wat ik niet elke dag gebruik. Daaronder ligt nog een beauty case met alles wat niet in de kast past.


Naast het bruine kastje staat een grote koffer met naaispullen. Daarop de spullen die ik gebruik voor mijn sailor moon cosplay en een make up bag. En ernaast nog een mooie clutch. 


Ik had nog een haakje aan de muur hangen wat perfect is voor dit sieraden rek. Ik vind het heel leuk staan bij mijn bureau en zo kan ik iedere ochtend makkelijk bij mijn kettingen.

De andere kant van mijn kamer heb ik nog niet op de foto staan. Dit omdat dit gedeelte nog niet netjes is. Ik vind het gedeelte wat ik jullie heb laten zien nu het mooist en ik ben er super trots op. 

Wat vinden jullie van mijn kamer? 

Liefs,

Tara 



1 opmerking: