dinsdag 6 januari 2015

Jeffree Star Cosmetics Velour Liquid Lipstick. I'm Royalty

Toen ik in mijn emo periode zat was ik enorm fan van Jeffree Star. Hij was een grote persoonlijkheid binnen die scene en maakte ook nog eens muziek. Ik kende al zijn nummers uit mijn hoofd en had posters van hem op mijn kamer. Nu, zo'n 5/6 jaar later, volg ik hem nog steeds. Hij maakt niet echt muziek meer, en tourt daar ook niet meer mee. Maar hij is nu make up artist en heeft pas geleden zijn lang verwachten make up lijn uitgebracht.


How to get away with murder was mijn favoriete nummer. 

Ik heb Jeffree's eigen make up looks altijd al heel erg mooi gevonden. Dus toen hij aankondigde dat hij bezig was met een make up lijn wist ook zeker dat ik hem direct moest hebben. 



Hij heeft tot nu toe alleen nog maar drie lipsticks uitgebracht. Ze zijn alle drie liquid to matte. De kleuren zijn: I'm Royalty; de lipstick die ik jullie vandaag ga laten zien, Redrum; wat een mooie klassieke rood is en Prom night; een fel roze kleur. Ik koos voor I'm royalty omdat het best prijzige lipsticks zijn die hier heen moesten komen en ik dan wel een aparte kleur wilde hebben die ik nog niet eerder heb gezien. Rood en roze heb ik sowieso ook al heel veel van. 


Na een lange tijd wachten kwam hij gisteren eindelijk binnen. In het pakketje zat de lipstick, maar ook twee mooie kaarten. één van Jeffree's kleding lijn en eentje van de cosmetics lijn. Ik vond het erg leuk om deze kaarten er bij te krijgen. Het voelt weer een beetje als de tijd dat ik echt fan van zijn muziek was. 


De verpakking is echt to die for. Ik vind het roze met de gouden logo's echt heel erg mooi. Volgens de verpakking is de lipstick Long lasting. Extreme beauty. Matte Finish. Cruelty-free. Vegan. Dit klinkt me allemaal goed in de oren. Het is sowieso fijn om te weten dat hier geen dieren voor zijn gebruikt om te testen. 




De tube zelf is heel speels. Het past echt bij jeffree's persoonlijkheid. Hij houdt van glamour & Hollywood vandaar de prachtige gouden sterren. Ook hier staat het logo op de dop. Het is een hele stevige plasic tube. Het voelt niet alsof deze snel uit elkaar zal vallen. Ik vind alle details echt leuk gedaan. 


De applicator is gewoon een echte lipgloss applicator. Ik vind deze applicator het fijnste voor dit soort producten. Het voetje heeft een diepere deuk dan normaal, wat het aanbrengen voor mij nog makkelijker maakt, en hij meer verdeelt. 


De vlek bij de swatch is mijn swatch van gisteren. Deze lipstick is zeer lastig om te verwijderen, wat ik wel fijn vind, want dan weet ik dat ik het de hele dag op kan laten zonder bij te werken. De andere swatch heb ik natuurlijk wel vandaag gemaakt. Het is een ontzettend dekkende blauw paarse kleur. In het ene licht is hij meer paars en in het andere licht meer blauw. Ik vind hem ontzettend mooi dekken. Je moet iets langer wachten dan ik gewend ben tot hij opdroogt maar dit vind ik geen probleem. Op de verpakking staat 60 seconden en ik denk dat dit ook wel klopt. 


Het aanbrengen van deze lipstick gaat super makkelijk. Dat is wel fijn want als hij opdroogt en het zit niet op de goede plek dan loop je daar met een gekke blauwe bek. Wat me opviel is dat deze lipstick totaal niet uitdrogend aan voelt. Wat bij de meeste matte lipstick wel is. Hij dekt ontzettend goed en het mooiste is natuurlijk dat hij niet afgeeft. Ik vind de kleur heel mooi. Maar natuurlijk is dit wel wennen want het is heel iets anders dan het normale. 


En dan is dit de full face. Ik vind de lipstick wel bij mij passen. Ik moet alleen nog een beetje wennen. Het is gewoon wel een hele heftige kleur. Hierom heb ik de rest van mijn make up rustig gehouden. Ik denk dat dit echt heel leuk is voor een feestje. Ik zal dit ook gewoon naar school dragen trouwens. 

De Jeffree Star lipsticks zijn niet in Nederland verkrijgbaar. Je kunt ze bestellen via jeffreestarcosmetics.com. De lipsticks zelf kost 18 dollar. Hierbij moet je wel rekening houden met verzendkosten van 10 dollar. Wat de lipstick uiteindelijk 23 euro maakt. Op dit moment is Redrum uitverkocht en I'm royalty gaat hard. 

Jeffree Star heeft al andere kleuren aangekondig. Ze zijn nog niet allemaal bekend. Maar ergens deze maanden komt nog een zwarte uit. En hij wilt nude kleuren gaan brengen. Ook is hij bezig met de kleur wit, om speciale liplooks mee te maken. Je kunt zijn instagram hiervoor in de gaten houden @jeffreestar & @jeffreestarcosmetics. 

Wat vinden jullie van deze lipstick?

Liefs, 

Tara 






7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een pigment! De kleur staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw. wat staat het je toch mooi!!.

    www.cookiesanderfection.blogspot.com ( tijdelijk under construction)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww wat een gaaf kleurtje & staat jou echt prachtig :o
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de verpakking heel lelijk, maar dat is gewoon omdat ik niet zo van die stijl houd. Wel vind ik het product zelf heel mooi. Staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kleur vind ik echt in een woord...onwijstegekhelemaalfantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, mooie kleuren !! Moest jij geen duane kosten betalen? Xxx shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Ik heb ook 2 kleuren besteld, zie nu alleen bij de tracking dat m'n pakketje bij de douane ligt.. Moest jij invoerkosten betalen?

    BeantwoordenVerwijderen