woensdag 7 januari 2015

Too Faced Melted Liquified long wear lipstick Melted Violet

Een nieuwe dag, een nieuwe lipstick. Vandaag laat ik jullie de Too Faced Melted lipstick zien. Hoewel het in Frankrijk niet was gelukt om naar de Sephora gegaan, kon een vriendinnetje van mij het wel voor me halen toen zij een week later ging. De lipsticks waren eerst helemaal uitverkocht, maar toen ze later weer ging had ze geluk en waren ze weer binnen.


Al sinds ik een video op youtube zag over deze lipstick wilde ik ze hebben. Volgens de verpakking is de lipstick confortabel, creamy en heeft het een intense kleur die uren blijft zitten. Het doosje vind ik al heel erg leuk. Hij is in de kleur van de lipstick zelf; Violet. Hij heeft veel gouden details en heel groot melted erop staan. Het is niet echt een verpakking zoals de meeste verpakkingen van Too Faced. Deze is iets stoerder dan het normale meisjesachtige.


De tube is net als een goedkope lipgloss tube, maar dan fancy. Hij heeft verder aardig dezelfde vormgeving als de verpakking. Ik vind de grote mat gouden dop heel leuk. 


De applicator is ook hetzelfde als zo'n goedkope lipgloss. Maar dan met een zacht voetje. Je moet wel hard drukken voor het eerste beetje lipstick eruit komt. Ik vind dit soort lipsticks altijd wel wat moeilijker om te doseren. Je kunt zomaar te hard drukken en dan zit je mond vol met lipstick. 


Op de swatch zie je een mooie licht paarse kleur die heel draagbaar is. Hij doet me denken aan een donkerdere versie van Dodgy girl van MAC. Dit soort kleuren passen heel goed bij mij. Ik vraag me wel af of dit echt long lasting is. Omdat deze lipstick zo creamy aanvoelt. 


Zoals je ziet heb ik het wel wat rommelig aangebracht. Omdat het zo zacht en creamy is, is het moeilijk om het heel netjes aan te brengen. Ik vind de kleur wel heel mooi, hij gaat niet in de lijntjes zitten en laat geen rare plekjes zien. 


Deze lipstick overleeft geen maaltijd en bij een kusje geeft hij gewoon af. Als je iets kleins eet, kan hij wel een paar uurtjes mee, maar hij verliest wel zijn intensiteit. Verder ben ik heel erg tevreden met deze lipstick. Ik vind de kleur prachtig gepigmenteerd en het past heel goed bij me. Ik wil zeker meer kleuren uit deze vrolijke lipcollectie van Too Faced. 

Deze lipstick kun je aanschaffen voor ongeveer 20 euro. Hij is bijvoorbeeld te koop bij beautybay en de sephora als je op vakantie bent. 

Wat vind jij van deze lipstick? 

Liefs, 

Tara  





4 opmerkingen:

  1. Ik stond op het punt om een lipstick zoals deze te bestellen, tot dat ik van iedereen hoorde dat ze niet fijn aanbrachten e.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere kleur! Staat je prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou deze ook graag hebben, wel jammer dat ze niet lang blijven zitten! Leuke kleur heb je gekozen, staat je goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleur Tara!🎀💄👄

    BeantwoordenVerwijderen