maandag 5 januari 2015

Favoriete producten van 2014




Het is misschien een beetje laat, maar gelukkig nieuw jaar allemaal. Ik hoop dat jullie fijne feestdagen hebben gehad. Hoewel het dus alweer wat verlaat is wilde ik jullie alsnog mijn favoriete producten van 2014 laten zien.


Mijn grote ontdekking was het miccelair water van Garnier. Ik was altijd een beetje lui qua gezichtsreiniging en huid verzorging. Ik moest mezelf altijd een beetje pushen. Ook gebruikte ik alleen maar (heel slecht) make up doekjes. Toen deze hype kwam was ik een beetje sceptisch. Ik besloot uiteindelijk toch maar toegegeven en ik ben echt blij dat ik dat heb gedaan. Mijn huid was nooit heel slecht, maar ik merk wel een verbetering in de conditie van mijn huid. Ik ben hierdoor ook meer op het verzorgen van mijn huid gaan leggen. Het is geweldig spul, iedereen moet dit hebben. 


Ook een ontdekking in 2014. De All Matt plus foundation van Catrice. Voor 6 euro heb je een goed dekkende foundation die de hele dag mooi blijft zitten. Ik heb hier 2 flesjes van doorgewerkt door het jaar heen en ik ben nu bezig met de 3e. Voor mijn doen is dat heel veel. Ik blijf nooit vaak hangen bij een product.


Ik had het afgelopen jaar het gevoel dat gekleurde compacte poeders teveel werd met mijn foundation. Ik heb niet eens zoveel nodig. De translucent powder trend is daarvoor echt een uitkomst. Deze van Essence is super fijn en maakt het mooi matt. 


Ik heb maar weinig concealers gebruikt die echt goed matchten met mijn huid. Deze van Essence doet dat wel. Ik vind het altijd een beetje onzin om veel geld uit te geven aan dit soort dingen. Je gebruikt het wel dagelijks maar wel maar een klein beetje. Daarom koop ik altijd een goedkope. Dit jaar heb ik hier ook 4 tubes van weggewerkt. Maar misschien kom ik dit jaar toch in aanraking met een wat duurdere en word ik helemaal verliefd daarop. 



Waar ik wel vaker een duurder merk van ga halen is bronzer. Deze sculpt & shape powder van MAC is zo mooi. Hij is mat en niet oranje bruin. Hiermee kan ik echt heel erg mooi shapen. Ik vind het jammer dat dit een limited edition is, want anders zou ik hier echt een grote voorraad van hebben. 


Ik vind high end mascara's altijd belachelijk duur. Maar met zo'n 40% korting actie bij ici paris is het te doen. Ik was sceptisch of dit wel zou werken of niet. Maar dit is wel een hele fijne mascara die veel volume en lengte geeft. Ik weet wel zeker dat ik bij de volgende actie er weer eentje ga kopen. 


2014 was voor mij het jaar van de MAC lippenstiften. Ik kocht mijn eerste relentlessly red in maart. Maar de topper van dit jaar is Lady Danger. Als ik niet weet welke lipstick ik moet dragen, pak ik altijd deze. Hij past heel mooi bij mijn huid en mijn ogen door de oranje ondertoon. Ook blijft ie lang zitten en als hij eenmaal vervaagd stained hij. Dit is nu mijn signature lip. 


Over Holy Grails gesproken. NYX is al een topmerk, maar dit is echt het beste product. Het jumbo eye pencil in Milk. Ik gebruik hem echt voor van alles. Als highlight, in de waterlijn en als eye primer. Verder is er niks over te vertellen. Iedereen moet hem hebben. 


Mijn all time holy grail en het product dat nog steeds niet door een andere eyeliner is verslagen is de Essence liquid eyeliner. En dan echt deze. Geen waterproof. Hij is pikzwart en blijft op zijn plek. (Niet als je moet huilen, maar voor de rest ALTIJD) Mijn Mac liner versloeg hem niet. Ik denk dat deze heel lang op nummer 1 zal blijven! 

Dit waren mijn favorieten maar ik ben natuurlijk heel benieuwd naar jouw favorieten. Mist hier nou echt iets tussen en moet ik iets echt proberen? reageer hieronder! 

liefs, 

Tara 











1 opmerking:

  1. Mooie favorieten!
    De concealer & de eyeliner van Essence gebruik ik ook elke dag :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen