woensdag 24 december 2014

Makeup Revolution Redemtion Palette Romantic Smoked

Als beauty liefhebber kun je eigenlijk nooit genoeg nude paletten hebben. Nude doet het altijd goed. En je kunt ze makkelijk combineren. Ook ik heb eigenlijk zat nude palleten, maar toch nam ik weer een nieuwe.




De Redemtion paletten van Revolution zijn allemaal maar vijf euro. Daarvoor krijg je 12 kleuren van elk ongeveer 1,2 gram. Je hebt ze in alle soorten en maten. Ze hebben vooral nude paletten, maar ook een aantal met gekke kleurtjes. Ik nam voor het eerste palette een smoked nude palette. 


In het palette zitten 6 shimmershades en 6 matte. Meestal vind ik matte oogschaduw (mits ze goed gepigmenteerd zijn) het mooist. Dit palette trok me aan omdat er veel donkerdere nude kleuren inzitten. Ik heb vaak lichtere paletten. 


De shimmer tinten zijn prachtig gepigmenteerd. Ze hebben een hele mooie glans. En ik vind vooral de tweede kleur echt heel erg mooi. 


De matte tinten zijn ook goed gepigmenteerd. Al vind ik de donkere kleuren een beetje op krijt lijken zo. De laatste kleur kun je bijna niet zien, zo licht is hij. 

Ik vind de kleuren uiteindelijk wel een beetje saai. Er had iets meer variatie in mogen zitten. Vooral de roze/paarsige kleuren zijn allemaal een beetje van hetzelfde. Ik vond het daarom ook lastig een ooglook hiermee te maken. Jullie zullen de schaduws wel voorbij zien komen in toekomstige tutorials en ooglooks. 

Makeup revolution redemtion palettes kosten €4,99 en zijn te koop bij makeupmusthaves en beauty88

\
Wat vinden jullie van dit palette? 

Liefs,

 Tara  




1 opmerking: