woensdag 3 december 2014

Essence Come to Town lipstick Wrapped in Pink

Het is nog maar net december, maar de kerstcollecties liggen al een hele tijd in de winkels. Ook budget merken doen hier aan mee. Essence heeft een vrolijke kerstcollectie uitgebracht en ik nam daar een lipstick van mee.



De verpakking is anders dan normaal. In plaats van een zwarte huls hebben ze nu een huls in de kleur van de lipstick. Ook staat er nu een groot logo op. Ik vind het wel mooi, maar ook een beetje goedkoop ogend.


Helaas lijkt de lipstick donkerder op de foto dan hij in het echt is. Het is een lichte berry kleur. De naam doet denken dat het roze is, maar toch vind ik het meer naar paars neigen. Een hele mooie winterse kleur.


Op de swatch lijkt de lipstick niet zo dekkend. Hij smeert makkelijk en laat een lichte tint achter.


Op mijn lippen is de kleur wel lekker dekkend. Ik vind dit echt een hele mooie kleur. Hij laat geen velletjes zien. Hij blijft niet super lang zitten, maar dat vind ik niet vervelend. 


Ik vind dat de lipstick goed bij mijn huid past. Ik ga deze kleur vaak dragen deze winter. 

De lipstick is in veel kruidvat winkels al weg. Je moet goed zoeken. Hij kost €2,39 

Wat vinden jullie van deze lipstick? 

Liefs,

Tara  

4 opmerkingen:

  1. Vind het een mooie kleur staat je ook erg goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de kleur is heel erg mooi, hij staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem vandaag ook gekocht & hij inderdaad niet roze maar paars!
    Hij staat je erg mooi :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kleur, staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen