dinsdag 23 december 2014

Make up revolution blush heart Peachy keen heart

Iedereen heeft ze al wel voorbij zien komen; De blushing hearts van Makeup revolution. Ik zag ze op het i love beauty event van Cynthia. Daar nam mijn vriend er eentje mee om mij die later als sinterklaas cadeau te geven.




Ik heb hoge verwachtingen bij deze blush. Make up revolution is een ontzettend goed merk met prachtige pigmentatie. Deze blush mocht mij dus niet teleurstellen. De verpakking doet dat al niet. Hoewel het wel een beetje als goedkoop karton voelt, ziet het er ontzettend schatting uit. Ik had het wel leuker gevonden als het hartje een peachy kleur had in plaats van roze. 


Je krijgt drie perzik tinten in één doosje. Deze blush doet natuurlijk heel erg denken op de hartvormige blushes van Too Faced. Die staan nog hoog op mijn lijstje. Is dit een goede tijdelijke vervanger? Op het eerste gezicht vind ik dit hartje eerder op een soort bronzer lijken in plaats van een blush. De kleuren lijken best donker en het glans gehalte is heel hoog. 


Ik vind het pigment oké. De eerste kleur zie je amper. (Er zijn vier swatches. De laatste is alles bij elkaar) De tweede is een zacht roze kleur en de derde echt perzik. Alles bij elkaar maakt het een mooie lichte peachy kleur. 



Het is een mooie lichte blush voor een heftige look. Ik ben er niet verliefd op moet ik eerlijk zeggen. Ik wil mijn blush wel een beetje kunnen "zien" Hierbij heb ik wel het gevoel alsof ik amper iets op heb. Maar het is een leuk idee. Ik wil nog wel graag de roze versie proberen. 

De Make up revolution producten zijn verkrijgbaar bij makeupmusthaves en beauty88 en ze kosten €6,99 per stuk


Gaat jouw hart wel sneller kloppen van deze blush?

Liefs,

Tara  

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het product er leuk uitzien , maar evrder ben ik niet razend enthousiast erover, maar ik moet wel eerlijk zeggen, ik ben meer van de opvallende tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige subtiele Blush :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Ik ben zelf wel meer van de roze tinten.

    BeantwoordenVerwijderen