dinsdag 2 december 2014

So Susan Liquid Powder Shadow Palette Midnight Goddes & Gatsby Girl

Op het I love beauty event waren zo weinig merken die ik echt leuk vond, dat ik besloot mijzelf te verassen met twee pretty boxen. Bij eentje kon ik zien wat er in zat en bij de andere niet. Toevallig zat in elke box een palette van So Susan en gelukkig waren dat twee verschillende. Ik ga ze nu aan jullie laten zien!




Beide palettes waren leuk verpakt in een zwart doosje. Ik vind het doosje heel mooi! 


Gatsby Girl


Bij de naam Gatsby Girl moet ik denken aan luxe. Helaas is dit niet het geval. Ik vind de verpakking ontzettend lelijk en hij zit ook niet heel erg stevig in elkaar. Dit is echt een tegenvaller in vergelijking met het doosje wat er omheen zat.


Ik vind de kleuren wel mooi, alleen vind ik zie niet zo bij elkaar passen. Ik merkte direct dat ik het moeilijk zou vinden om een ooglook hiermeer te bedenken. Het zijn gedurfde kleuren bij elkaar. Ik weet niet of dat nu zo positief is. 



De swatches vind ik ook aardig matig. Ik vind de koele tinten heel mooi, maar de warme wat minder. Ik denk dat ik daarom die kleuren ook vaker zal gebruiken dan de andere. Ook zijn de pastel kleuren heel licht, maar dat is ook lastig om echt goed te krijgen. 

Midnight Goddes

Helaas heeft dit palette weer diezelfde lelijke verpakking als de andere. Ik denk dat dit merk veel luxer zou aanvoelen als ze de verpakkingen zouden verbeteren.


Deze kleuren vind ik persoonlijk wat beter bij elkaar passen. Het zijn lekker donkere kleuren wat ook goed bij de naam past. Door de shimmers lijkt dit palette net een kerstsprookje.


Over deze swatches ben ik meer tevreden, Hoewel ze natuurlijk niet perfect zijn, vind ik ze beter dan de bovenstaande. Vooral de oranje aarde kleur vind ik erg mooi. 

De oogschaduws zouden volgens So Susan moeten smelten op je huid, waardoor de oogschaduw langer blijft zitten. Ook zou het geen fall out hebben. De swatches laten wel het tegendeel zien. Je ziet daadwerkelijk fall out korrels. 

Natuurlijk heb ik ook een ooglook gemaakt. Ik heb hierbij beide palettes gebruikt. 



Ik heb uit het Gatsby palette de lichtpaarse shimmerkleur gebruikt op mijn bewegend ooglid. Daarna heb ik uit het Midnight Goddess palette de donkerpaarse kleur gepakt en die in de crease geblend, Daarna heb ik weer uit het Gatsby palette een klein beetje van de donkerblauwe shimmer kleur in mijn crease gebruikt en ook onder mijn onderste waterlijn. 

Ik vind de palettes beide heel leuk. Midnight Goddes heeft wel mijn voorkeur. Het is niet het beste palette maar ook niet het slechste. Ik vind daarom de prijs die ze op hun site hebben ($14,95) nog best hoog. Je hebt op de site nog twee andere palettes die ik wel heel mooi vind! Nog een voordeel aan het merk is, is dat het cruelty free is! 

Wat vind jij van deze oogschaduw palettes? 

Liefs,

Tara  



3 opmerkingen:

  1. De verpakking en pigmentatie is ook niet helemaal mijn ding, Toch heb je wél een mooie ooglook gemaakt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je wing-eyeliner is heel erg mooi! De kleuren van het palette vind ik super gaaf, vooral om te combineren met andere kleuren van een ander palette.

    BeantwoordenVerwijderen