maandag 30 maart 2015

Make up revolution atomic lipstick: Make it right & Serpent

Zoals jullie misschien al wel eerder doorhadden ben ik erg fan van het merk Make Up revolution. Het is een super goedkoop merk met goede producten. Tot nu toe heb ik al aardig wat producten van ze getest maar nog niet de lipstick. De atomic lipstick kosten maar €1,49. Dat is nog goedkoper dan Essence! Ik was heel erg nieuwsgierig naar de kwaliteit. Ook hebben ze lekker gekke kleuren dus dat moest ik wel proberen!


Van de verpakking moet je niet teveel verwachten. Na een aantal keer draaien lagen ze al bijna uit elkaar. Maar voor minder dan 2 euro verwachtte ik hier al niet heel veel van. Ik vind het wel leuk dat in de dop extra product zit! Handig voor als je MUA bent of altijd liever met een lipkwastje werkt.


De lipsticks zelf vind ik er goed uitzien. Volgens mij zit er heel veel glans in de lipsticks. Ze ruiken wel heel goedkoop. Maar dat zijn ze nu ook eenmaal. 


Op de swatches zien ze er goed uit. Make it right is echt een hele mooie vampy paarse kleur. Niet echt een kleur voor het komende seizoen maar dat maakt mij nooit zoveel uit. Serpent is een dekkende groene kleur. Dit is natuurlijk niet je allerdaagse kleur maar voor 1,50 wilde ik het wel proberen.


Serpent is ontzettend romige. Hierdoor beweegt hij heel snel en is het lastig om hem egaal aan te brengen. Ook is het echt een rotzooi door de groene kleur. Het is wel grappig om dit zo eens te zien.


Ik vind deze kleur gek genoeg wel heel leuk staan. Maar het is niet dat ik sta te springen om dit op een dagelijkse basis te dragen. Het is leuk voor een gek feestje denk ik. Maar daar blijft het voor mij bij. 


Ook Make it right is heel erg romig. Maar ik vind de kleur en de glans echt prachtig. Dit is nou echt mijn ding. Deze is iets makkelijker aan te brengen. Maar ook dit blijft een rommeltje door de romigheid.


Ik zeg het nogmaals. Ik vind deze kleur geweldig. En ik ga dit ook gewoon in de zomer dragen. Ik vind hem heel mooi staan en ik ben er echt heel blij mee. 

Helaas zijn ze door de romigheid totaal niet longlasting. Een maaltijd zullen ze niet overleven en na een drankje moet je ze al weer bijwerken. Je moet dit dan ook niet erg vinden om te doen. Maar je hebt dan wel twee hele bijzondere kleuren voor maar 1,50 per stuk. 

Ik bestel mijn make up revolution producten op www.makeupmusthaves.nl 

Liefs,

Tara 

5 opmerkingen:

  1. Hele gave kleuren! Echt weer iets totaal anders, leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de lipsticks echt heel stoer en gewaagd, zou dat zelf nooit "durven" te dragen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kleurtjes, zelf zou ik het nooit dragen!
    Maar bij jou staan ze erg leuk :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze zijn echt heel erg leuk, make it right heb ik zelf ook en ik draag hem met veel plezier...ze staan je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen