woensdag 1 april 2015

FOTD: Kiss me once

Gisteren was mijn nicht jarig. Aangezien zij groot Kylie Minogue fan is besloot ik een look van Kylie na te maken. Ik wil jullie deze graag laten zien!


De look die ik namaakte is afkomstig van de album hoes van "Kiss me Once" Dit is het laatste album van Kylie Minogue die is uitgebracht. Ze heeft een mooie glanzende rode lip en een perfecte bronze huid. Ik vond dit heel mooi. 


Mijn basis vandaag is gemaakt met de w7 Photoshoot foundation in de lichtste kleur. Deze heeft een mooie dekking. Daarnaast heb ik Essence Stay All day concealer 10 Natural Beige gebruikt om mijn wallen en oneffenheden weg te werken. Dit heb ik allebei vast gezet met mijn Essence all about matt fixing powder.



De ogen moest een radiant bronze look zijn. Als eerste heb ik Irresistible vanilla latte van Essence gebruikt. Dat is een champagne kleur. Deze heb ik op het hele ooglid aangebracht. Dan op de buitenste helft van mijn ooglid Tear the wrapper uit het death by chocolate palette van Make up revolution. En in de crease een klein beetje pray for me uit hetzelfde palette. Ik heb het afgemaakt met een kleine wing en Le volume de chanel mascara. 


Als contour heb ik mijn MAC rocky horror bronzer gebruikt. Daarnaast heb ik de Catrice Luminizing bronzer van de Metallure LE gebruikt. Dit voor een extra glanzende bronze look netzoals Kylie. Ik heb mijn contour extra strak gemaakt met de baking techniek! 


De lippen van Kylie zijn ontzettend glanzend. Ik heb niet echt zulke glanzende lippenstift. Dus ik heb een combinatie van een aantal producten gebruikt. Voor mijn lipliner gebruikte ik Femme Fatale (14) van Essence. Dit is een prima lipliner voor maar 1 euro. Daar ging ik overheen met Love that red lipstick van de h&m. Wat gewoon een echt felle rode lipstick is. Om het echt glans te geven ging erover heen met een Catrice lip polish in de kleur 040. Volgens mij is deze kleur wel uit het assortiment. Maar het is een rode gloss. 


Ik ben heel erg trots op deze look. Het is zo heerlijk zomers en classic. Ik vind dit ook echt iets voor elke dag. Om mijn look af te maken heb ik classic krullen gemaakt in mijn haar. 

Wat vind jij van deze look? 

Liefs,

Tara 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten