vrijdag 13 maart 2015

Travel Make up bag

Ik heb eigenlijk altijd mijn Travel make up bag ingepakt. Dit omdat ik zo mijn dagelijkse make up bij me houd. Het is lekker makkelijk als ik dan moet inpakken voor een weekendje weg, want ik weet eigenlijk altijd wel wat ik mee wil nemen. Ik laat jullie vandaag zien wat er allemaal in mijn tavel make up bag zit.


Mijn make up tas is van de H&M. Het heeft een schubben printje en het voelt ook zo. De kleur is beige maar in verschillend licht heeft het een lichte roze gloed. 


In mijn make up tasje heb ik nog twee aparte tasjes. Dit omdat ik mijn kwasten graag apart hou. Het eerste tasje is een mapje met mijn Real Techniques kwasten. Het tweede tasje is van Chloé die ik bij mijn parfum kreeg. Ik haat groen maar ik vond het zonde om hem weg te doen. 


Van de Real Techniques kwasten gebruik ik alleen de contour kwast en de buffer kwast, maar als zo'n setje vind ik het makkelijk om ze gewoon allemaal mee te nemen. In het Chloé tasje zitten alle kwasten die ik altijd nodig heb. Natuurlijk een puntenslijper en een wimperkruller. Daarnaast de dagelijkse basics. Een blusherkwast, wenkbrauw kwastje, concealer kwast, drie blending kwasten, een lipkwastje, waaierkwast en een spoolie.


Dan naar de inhoud van de grote tas zelf. Hier zitten al mijn dagelijkse producten in. Ik mix ze soms wel eens. Maar het idee is vaak hetzelfde.


Voor mijn gezicht kan ik niet zonder een primer. De All about matt make up base van Essence vind ik echt heel erg fijn. Volgens mij is deze wel uit het assortiment gegaan laatst. Ik ben benieuwd wat voor primer ik hierna moet gaan vinden. Daarnaast mijn all time favorite foundation tot nu toe. De all matt plus foundation van Catrice. Helaas is hij nu bijna op. Ik kan ook niet zonder concealer. Toch voor die extra dekking en het feit dat ik mijn sproetjes weg werk. Om alles op zijn plek te houden gebruik ik de fixing compact powder van Essence. Dit is ook alweer mijn vijfde poeder hiervan. Heerlijk budget. 


Ik heb ook altijd mijn wenkbrauw producten nodig. Dit is een van de weinige producten die ik echt altijd wil gebruiken voor ik de deur uitga. Ik heb dit eigenlijk nooit veranderd. Ik gebruik ze altijd alle drie. Hiermee krijg ik het beste resultaat. 


Ik neem altijd één blush mee. De Rock Out blush van Essence is hierom super handig. Je hebt eigenlijk vier blushes in een. Je kunt alle kleuren apart gebruiken en samen. Meestal gebruik ik ze gewoon allemaal tegelijk. Daarnaast heb ik er nu twee highlighters inzitten. Eentje die wat heftiger is en eentje die allerdaags is. Zo kun je toch nog een beetje kiezen. Natuurlijk kan een bronzer niet missen. De Rocky horror bronzer is eigenlijk de enige die ik nog gebruik. Hij is zo mooi en je kunt hem zo heftig maken als je wilt. Dus je kunt er ook nog mee variëren. 


Voor mijn ogen wil ik altijd iets meer keuze. Ik neem daarom twee kleine palletjes mee die je goed met elkaar kunt combineren. Hierdoor heb je veel keuze. Ik ben nu een beetje in de roodbruine en oud roze tinten. Deze paletten werken goed samen. Daarnaast heb ik altijd het Essence 3D monotje mee voor highlight. De soufflé zit er nog in van mijn review. Maar hij is ook mooi te combineren met de paletten. Zo heb ik tussen alle warme kleuren nog een mooie zilveren kleur. Het NYX milk potlood gebruik ik vrijwel altijd als oogschaduw basis. De kleuren worden hier lekker fel van. Ik heb ook nog een platte oogschaduw kwast erin zitten omdat die niet in mijn kwasten tasje past. 


Ik kan niet leven zonder eyeliner. Ik heb er twee in zitten omdat ik die MAC graag wil opmaken. En die van Essence is mijn holygrail. Ik kan niet zonder. Daarnaast maak ik het altijd af met mijn Chanel mascara.


Ik moet altijd genoeg keuze hebben qua lipstick. Ik heb daarom ook altijd meer dan één kleurtje mee. Lady Danger van MAC draag ik het meeste. Het is een kleur die goed bij mijn huid past en daardoor lekker draagbaar is. Ik heb altijd een paarse kleur mee omdat ik hier heel erg van hou. Ook kan ik niet zonder lippotlood en ik geef toe dat dit door Kylie Jenner komt. Dus ik neem altijd een rode en een berry kleur mee. 


Als laatste zitten er nog een paar kleine essentials in. Ook ik heb toegegeven aan de babylips trend. De blauwe vind ik nog steeds het fijnste. Hij maakt mijn lippen ontzettend zacht. Daarnaast heb ik altijd een pincet bij me. Ook heb ik altijd mijn zap zap gets that chap anti puistjes serum bij me. Ik heb het niet vaak maar als ik ze heb wil ik er graag snel vanaf en daar werkt dit spul echt bij. Zeker een aanrader. Als laatste heb ik altijd een mini parfumtester bij me. Deze keer is dat prada bella rossa. 

Wat neem jij mee op een weekendje weg? 

Liefs, 

Tara  



1 opmerking: