woensdag 25 maart 2015

Micellair water: Kruidvat eigen merk VS Garnier (+ filmpje)

Ik vond het heel leuk toen ik zag dat de kruidvat met een eigen micellair water kwam. Ik zweer namelijk echt bij het micellair water van Garnier. Hiervan is een fles 6 euro, maar dan heb je ook 400 ML. De fles van de Kruidvat is 250 ML en kost €2,50. In verhouding scheelt het dus opzich maar heel weinig. Toch wilde ik een vergelijking maken tussen beide. Ik laat deze vergelijking in een video zien, omdat dit het uiteindelijk wat duidelijker maakt.


Als je de video niet kunt zien klik dan hier

Garnier Skin Naturals Micellair water
- Gevoelige & gemengde huid
- verwijderd make up
- zuivert
- kalmeert
- met matterende deeltjes
- geen parfum & geen parabenen 

Pluspunten
-
Ruikt lekker
- Grote fles
- Is heel verfrissend
Minpunten
- Misschien de prijs maar voor de rest niks. 

Kruidvat Sensitive 0% Micellair water 3 in 1
- Overgevoelige huid
- Geen parfum, alcohol en kleurstoffen
- Verwijderd make-up
- Zuivert
- Verfrist
- ondersteunt het natuurlijk evenwicht van de huid
Pluspunten
-
 Goedkoop en daarom fijn als je niet bekend bent met micellair water
- Kleinere fles dus fijn voor onderweg
- Doet zijn werk net zo goed als het duurdere merk

Minpunten
-
De geur
- Ik vind hem persoonlijk niet verfrissend

Ik blijf zelf denk ik trouw aan mijn Garnier Micellair water. Ik vind hem gewoon net iets fijner. Maar dit zijn vooral schoonheidsprobleempjes. Verder is het micellair water van de Kruidvat een prima product en gaat deze voortaan mee op reis. 

Wat vind jij van Micellair water? 

Liefs, 

Tara  

2 opmerkingen:

  1. Ik zelf vind de micelliar water van L'Oréal erg fijn :)
    Deze van Garnier heb ik ook al getest en is inderdaad ook erg fijn, maar ik koop toch telkens die van L'Oréal opnieuw!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne review, ik kreeg via mijn kruidvat voordel app een groupon waarmee ik korting kreeg. Ik gebruik nu zelf het micellaire water van garnier waar ik gek op ben, dus blijf deze denk ik ook lekker gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen