dinsdag 24 maart 2015

Tip! Essence Mono eyeshadow + dupe invisibobble(?)

Ik was vandaag in de kruidvat aan het rondlopen opzoek naar het eigen merk micellair water (die ik natuurlijk voor jullie ga testen) toen ik wel iets heel aparts tegenkwam. Allerlei Essence mono oogschaduws met een soort invisibobble erbij. Ik nam er eentje mee en ik laat hem jullie snel even zien!





Ik nam de kleur 14 Chilli Vanilli mee. Een matte vanille kleur. Dit omdat ik deze altijd wel nodig heb. Ik gebruik eigenlijk bijna nooit mono eyeshadows maar dit vond ik te leuk om te laten liggen. Het elastiekje zit vastgeplakt aan de verpakking. Zo weet je ook zeker dat jouw oogschaduw niet al is getest! Wat ik wel prettig vind. 


Helaas beschadigd je verpakking hier wel mee. Het ging er allemaal makkelijk af, maar het was onmogelijk de tekst eronder heel te houden. Wat ik dan wel weer jammer vind. 


Het is een echt simpele matte kleur. Hiermee kun je eigenlijk van alles. Ik vind het een perfecte kleur voor een wenkbrauw bot highlight en om mee te blenden. 


Op de swatch pakt hij wat witter uit dan in het doosje. Maar dit maakt me niet zo heel veel uit. Ik vind het voor een matte kleur nog goed gepigmenteerd. Ik ben erg tevreden. Omdat dit een snelle review is maak ik hier geen ooglook bij deze keer. Sorry! 


Het elastiekje lijkt precies op een invisibobble. Nu heb ik deze elastiekjes nooit zelf gehad. Ik heb best dik haar dus ik wil altijd dat alles zo strak mogelijk zit. Ik denk dat je dit niet kan bereiken met deze elastiekjes. Toch was ik nieuwsgierig hiernaar.


Mijn haar is een beetje een mess, maar dat maakt niet uit. Zoals ik al dacht zakt dit elastiekje wel een beetje. Maar hij zit wel lekker. Ik hoef hem maar een keer te draaien en mijn haar zit wel gewoon goed vast. Ik vind dit een leuk extraatje. 

Alle elastiekjes komen in de kleuren van de mono schadows zelf. De oogschaduws zijn verkrijgbaar in 19 kleuren maar ik weet niet of alles met een elastiekje komt. Wij hadden er zelf maar een aantal in de schappen liggen. De oogschaduw behoort tot de nieuwe collectie die afgelopen maand in de winkel is gaan liggen. Je kunt ze voor maar €1,69 aanschaffen bij de trekpleister en de kruidvat. Al met al een leuk cadeautje of hebbedingetje voor jezelf! 

Vind jij deze combo ook zo leuk?

Liefs, 

Tara  

3 opmerkingen: