dinsdag 10 maart 2015

MAC x Disney's Cinderella Iridescent Pressed Powder Coupe D'chic

Al vroeg waren de foto's van de MAC Cinderella collectie gelekt. Al bij het zien van de foto werd ik helemaal enthousiast. Ik ben en blijf nu eenmaal gek op alles wat met Disney te maken heeft. Na maanden wachten werd hij eindelijk gereleased. Helaas was alles al snel weg en heb ik alleen de Iridescent powder kunnen vangen. 

Als eerste vind ik de verpakking superschattig. Hij is heel simpel en strak. De mooie lichtblauwe kleur past heel erg goed bij Cinderella. Ook vind ik het leuk dat ze het goud helemaal hebben doorgevoerd. Jammer dat het MAC logo hierbij is overgeslagen. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. 


Het compact zelf is al helemaal geweldig. Hierbij zit er door het blauw heen een lavendel gloed die in elk licht veranderd. Ik vind dat supermooi en het doet me denken aan haar glass slipper die natuurlijk ook in elk licht een mooie glinstering heeft. 


Ik wist eerst niet precies wat een Iridescent powder was. Ik dacht dat dit een soort blush was. Maar toen ik de shimmers zag wist ik al wel zeker dat ik het nooit als een blush zou gebruiken. Ik vind het een prachtige kleur. Het doet me denken aan het rose pigment van MAC uit de kerstcollectie. Een prachtige rosegold kleur.


Op de swatch zie je ook dat dit een rose gold gloed achterlaat. Een mooie subtiele highlighter. 



Ook op mijn gezicht is het een subtiele gloed. Op de foto zie je het niet heel goed maar er zitten wel aardig wat grove glitters in deze poeder wat sommige mensen misschien niet zo mooi vinden. Ikzelf voel me heel er princesserig met deze poeder.


Al met al vind ik dit een hele mooie highlighter in mijn collectie. Ik denk dat ik hier veel gebruik van ga maken. Hierbij hebben jullie nog een fullface en dit is een preview van mijn FOTD van morgen! 

De collectie is op de site uitverkocht, maar zaterdag zal hij bij de MAC counters releasen. De poeder kost 27 euro. 

Wat vind jij van deze poeder? 

Liefs,

Tara 






1 opmerking: