zaterdag 7 maart 2015

Febuary Favorites

Februari is altijd zo'n flut maandje. Het is altijd zo voorbij. Dit was een gekke maand voor mij. Ik kreeg zekerheid over wat ik wilde kiezen voor mijn opleiding. Het ging ook uit met mijn vriend na twee jaar. (Vlak voor valentijnsdag ook hadden we goed geplanned) Ondanks dat was dit wel een leuke maand.


Mijn eerste favorite is mijn nieuwe telefoon. Na twee jaar met mijn Iphone 4 te lopen mocht ik weer verlengen. Bij Ben kun je dan alleen kiezen uit oudere modellen waardoor het ook een goedkoop abonnement is. Ik heb gekozen voor de Iphone 5c. Ik vind eigenlijk alleen maar de Iphone fijn en dit was de enige die ik kon kiezen. Ik heb een witte gekozen en er zit tijdelijk een roze hoesje op. Er komen nog leuke hoesjes binnen van Ebay. 


Mijn tweede favoriet is een item wat ik al langer heb. Mijn Swatch horloge. Helaas ging hij een hele tijd terug kapot en was ik hem kwijt. Ik heb hem weer gevonden en besloot hem weer te laten maken. Nu ben ik onafscheidelijk. Het is zo'n mooi horloge en de black on black is echt mijn ding. 


Ik was door miin fles Micellair water heen. Ik had eerst de roze fles. Omdat die uitverkocht was nam ik nu eens de groende mee. Deze zorgt voor extra zuivering en matteerd. Dit staat niet op de andere verpakking vermeld. Deze is niet alleen voor de gevoelige maar ook voor de gemengde huid. Ik vind deze lekkerder ruiken en iets fijner in gebruik. Ik heb eigenlijk geen idee waarom.


Dit product van Ziaja zat ooit in een prettybox die ik kocht. Aangezien de huid rond mijn ogen best droog word in de winter besloot ik deze eye cream in gebruik te nemen. En ik merk echt dat dit werkt. de huid rond mijn ogen wordt er heerlijk gehydrateerd van. 

Ken je dat moment dat je op het station langs de Etos loopt. (als die er is natuurlijk) en je dan denkt dat je alles nodig hebt wat je niet nodig hebt daar. Zo ging het met deze Vaseline. Ik kon hem eigenlijk al niet laten liggen door de schattige verpakking. Maar ik was overtuigd dat ik hem nodig had, terwijl ik een enorme lipbalm collectie heb. Hoe dan ook ik kocht hem. En ik heb er geen moment spijt van gehad. Hij zit nu standaard in mijn routine, door het zachte gevoel en de heerlijke geur. 


Essence kwam in februari uit met een nieuw assortiment. Ik was het meest excited voor de nude lipsticks. Ik kocht ze allemaal. Ik vond deze kleuren het mooiste. Nummer 02,03 en 05. Deze kleuren hadden een mooie nude tint en zijn heel leuk verschillend. De andere twee waren veels te licht en gingen heel erg in de lijntjes zitten. Ik raad deze kleuren sterk aan! 


Mijn laatste favoriet waren mijn House of Holland nagels. Hoewel ik ze natuurlijk alleen aan het eind van de maand droeg. De nagels zaten zo fijn en bleven ook lang goed zitten. Ik heb nog nooit zulke goede nep nagels gehad. Ik wil er zeker meer proberen. 

Favoriete film 




Na het uit ging met mijn vriend besloot ik heel veel disney films te kijken. Dat vrolijkt mij altijd wel op. Hoewel natuurlijk Alice in wonderland en Frozen mijn favoriete films allertijden zijn, vond ik Belle en het beest echt geweldig. Ik heb deze film helemaal niet zo vaak gezien, maar daar gaat verandering in komen. Echt een heel mooi verhaal! 

Favoriete serie


'

Ik kijk vooral nog steeds dezelfde series. De enige nieuwe die ik kijk is Better call Saul. Dit is een spin-off serie van Breaking Bad. En hij zit zo geniaal in elkaar. Je ziet veel oude personages terugkomen wat ik altijd leuk vind. Saul Goodman was een van mijn favoriete personages in Breaking bad en ik vind het leuk dat ze nu vooral op hem focussen. 

Favoriete muziek 




Na het artikel van gisteren is het logisch dat Blessthefall mijn favoriet van de maand was. Maar dit kan ik eigenlijk wel elke maand opschrijven. Deze maand was In this moment ook een favoriet. Heerlijk muziek en ik moest me natuurlijk voorbereiden op het concert. 




Daarnaast was Issues een favoriet. Dit is de perfecte break up muziek. Hoewel dit gewoon een vriendschappelijke break werd had ik het er wel even moeilijk mee. Toen ging ik veel issues erbij luisteren. Dat was wel heel fijn. 

Wat waren jouw favorieten? 

Liefs,

Tara 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten