maandag 3 februari 2014

Review: Kiko Milano Face Make Up Fixer.

Vandaag een review van een product wat ik afgelopen maand gekocht heb en waar ik ook helemaal gek op ben!



De verpakking ziet er ontzettend mooi uit. Simpel maar mooi. Het is een handige fles van 75ml dus als je hem mee wilt nemen, neemt hij niet zoveel ruimte in. 

Wat belooft het product?
"Its formula, with cosmetic alcohol that evaporates instantaneously, allows for extreme fixing of your make up, without changing it.
Imperceptible and non-sticky, Make Up Fixer is mild on the face thanks to the special Chamomile extract formula.
The’ elegant 75 ml size is perfect both to carry in your bag for that last minute touch up, and to keep beside your make up mirror as a final touch for flawless make up." 

Ook zou het product ervoor zorgen dat je make up er de hele dag op blijft zitten. En dit heb ik getest. 

'S ochtends 06.00 


Het was nogal vroeg dus mijn make up zit niet super perfect. Zoals je ziet draag ik het totaal pakket op mijn gezicht. Deze foto is dus al na de spray gemaakt. Het was weer mijn eerste schooldag en in een nieuwe klas. Het was ook nog eens een lange dag dus ik wrijf dan ook nog ontzettend veel in mijn gezicht. 



En dit is dan rond 6 uur 's avonds. Ik ben zo verbaasd hoe goed mijn make up er nog op zit. De oogschaduw is iets lichter, maar de eyeliner zit nog hartstikke goed. Deze spray is echt mijn essential van mijn dagelijkse make up look. Het is zo jammer dat dit merk niet in Nederland te koop is. 

Plus punten: 
- Kleine verpakking die handig is om mee te nemen. 
- Hij werkt echt!
- Het is een van de weinige budget make up setting sprays (€7,90 terwijl de meeste rond de 20/25 euro liggen) 

Nadelen: 
- Niet verkrijgbaar in Nederland. Wel in Duitsland, Italiƫ etc.
- Je kunt er bestellen maar de verzendkosten zijn best prijzig. ( ook €7,90 :( )

Gebruik jij ook welleens een setting spray? 

Liefs,

Tara 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten