woensdag 26 februari 2014

Kruidvat mini haul + beauty trade samples

Ik zag in de kruidvat folder dat er een actie was van NYC. 2 producten voor 5 euro. Dit kon ik natuurlijk niet laten liggen dus ik liep vanmiddag even langs.


New York Color Big Bold bronzing powder 601 ManhaTan


Ik heb nog nooit een bronzer gebruikt, en ik vond het toch een keer tijd. En omdat de aanbieding er toch was haalde ik deze. Normaal kost hij €3,99.

New York Color Individual Eyes 942 Smokey Blues for blue eyes


Ik koos dit palette erbij, omdat ik dat altijd leuk vind en daar heb je nooit genoeg van. Ik kwam er pas later achter dat het speciaal voor mensen met blauwe ogen is. En laat ik dat nou toevallig hebben. Deze kost normaal €4,99. 

Catrice Prime & Fine Pore refining anti-shine base


Sinds de nieuwe collectie uit is wil ik deze al hebben. De verpakking doet me zo erg denken aan smashbox en ik heb nog nooit een primer gehad. Dus ik was hier echt benieuwd naar. Hij kostte €4,59 

Essence blush brush 


Ik kan er niks aan doen maar ik krijg hiervan een nummer van the Millionaires in mijn hoofd. (Luister hem hier) Ik vind deze zo schattig en nu kan ik er een uitproberen die niet te duur is! Hij kostte €2,89. 

Beauty Trade Samples 

Ik zit bij een groep op facebook die allemaal beauty spulletjes met elkaar ruilen. En dit was de eerste keer dat ik meedeed. Het ging vooral om benefits samples en er was een meisje zo lief om dit met mij te doen. Zij kreeg van mij een oogschaduw van de douglas voor de porefessional van Benefit. Daarbij kreeg ik ook samples van l'Occitane. 


Van sommige producten zal ik de komende dagen een review maken. 

Liefs,

Tara 






4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja ben er ook heel blij mee hihi :) en het is heel gezellig ook!

      Verwijderen
  2. Die oogschaduw is echt heel erg fijn, gebruik hem zelf ook al een tijdje. wel vond ik dat er heel erg snel oogschaduw in die illuminator en primer ging zitten. Ben ook wel benieuwd naar die catrice prime and fine ben benieuwd of ie echt zo goed werkt:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu kan ik al helemaal niet wachten! En ik ben er ook heel benieuwd naar, ik heb tot nu toe alleen maar reviews gezien van de groene versie.

      Verwijderen