maandag 17 februari 2014

Review: NYX Matte lipstick & NYX Butter Gloss

Hoi! Het is alweer een tijdje geleden... Helaas. Ik heb weer een drukke schoolperiode en dat is niet zo fijn voor mijn blog. Maar ik kon wat tijd maken voor deze review!

NYX is een merk, wat in Nederland niet heel populair is maar onder de Amerikaanse beauty bloggers juist wel. Daardoor was ik hier al een tijdje benieuwd naar. Nu verkopen ze dit merk bij de Douglas in Hoog Catherijne in Utrecht. Ik vond het toch wel eens tijd om het te testen.


Hier zijn ze dan. Mijn nieuwe aanwinsten. De lipstick heb ik voor valentijnsdag gekregen van mijn vriend. De butter gloss heb ik zelf gekocht. 

Ik heb als eerste een klein minpuntje bij de lipstick. De verpakking is ontzettend slap. Ik vind hem heel mooi maar hij wiebelt heel erg en ik ben telkens bang dat hij daardoor stuk gaat. Jammer. Ik vind de verpakking van de gloss ietwat saai maar dat maakt me niet zoveel uit. 

NYX Matte Lipstick 18 Bloody Mary 



Ik ben zo blij met deze lipstick. De kleur is prachtig en hij smeert lekker. De lipstick is ook ontzettend longlasting, en dat is heel fijn. Hij geeft wel af maar de kleur blijft in tact. 



Het is een mooie rode kleur met roze er doorheen. Ik ben gek op rode lippenstift en dit is zeker een van mijn favorieten. De onderste foto is trouwens gemaakt na een lange schooldag. Ik heb de lippenstift sinds 7 uur opgehad en niet meer bijgewerkt tot zelfs na deze foto, rond 3 uur. Ik ben blij! Zeker een aanrader. (Te koop bij douglas. €7,50)

NYX Butter Gloss 05 crème brulee



Hmmmmm de naam klinkt al zo lekker. Ik wilde deze kleur graag proberen op aanraden van mijn favoriete youtuber Claire Marshall. Ik vond haar nude lipstick altijd prachtig, en toen zei ze dat het gewoon deze gloss was. Hij was eerst niet te koop in Nederland, maar nu eindelijk wel. 



Het is een mooi glossje. Ik blijf lipgloss vervelend vinden, maar deze droogt uiteindelijk een beetje en plakt daardoor niet meer zo erg, dus deze is voor mij wat makkelijker te dragen. Ik vind dit echt een gloss voor een dagje "my lips but better". Deze lipgloss ga ik zeker vaker kopen! Nog een pluspuntje, hij ruikt naar crème brulee!! (Te koop bij douglas voor €6,99)

Pluspunten van beide producten:

- Het is een enorm goed merk voor een budget prijs. 
- Ze zijn beide zeer longlasting
- Crème brulee heeft een lekker geurtje 

Minpunten: 

- De verpakkingen zijn niet al te best
- Het merk wordt maar in een aantal douglas winkels verkocht. Voor swatches moet je internet research doen of naar een winkel reizen als je ver weg woont. 

liefs,

Tara 



3 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch prachtig!
    Ik vind het zo jammer dat Douglas nu een monopolie op NYX heeft aangezien lipsticks voorheen online maar 3 euro kosten ofzo. Nu is alles zoveel duurder ):

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lief van je! Ik vind jou juist prachtig
      aw shit, ik ken het nog niet zo lang helaas. Sinds eind vorig jaar. Maar ik zit ook te zoeken of ik het ergens goedkoper kan vinden, vanuit het buitenland ofzo maar die verzending dan. pff.

      Verwijderen
    2. Ik haat douane kosten alleen. Samen met vriendinnen bestellen blijft altijd de oplossing haha. Ik hoorde een keer van een meisje uit mijn klas dat ze bij Victoria Secret had besteld en dat ze 100 euro douane kosten had. Dat lijkt me zuur, dan maar een bh uit nederland hoor hahahaha. Dankje voor het compliment hihi. <3

      Verwijderen