dinsdag 4 februari 2014

January favorites!

Het is al weer een tijdje de tweede maand van het jaar. Dat betekend weer een nieuwe favorieten lijstje!

Beauty:


Als eerste de essence Stay with me lipgloss en de Stay Matt lippencreme. Deze heb ik superveel gedragen de afgelopen maand. Ze zijn mooi en zitten goed. Ik vind het zo zonde dat ze uit het assortiment gaan. Ik ben helaas ook nogal laat achter het bestaan van deze producten gekomen. Dus ik heb 2 matte en 1 lipgloss. Maar absoluut mijn favorieten van deze maand! Als je ze nog kunt kopen zou ik het zeker doen! 

Ik had de Stay Matt 02 Smooth Berry vandaag op mijn lippen. 


De Gamila Secret handcrème heb ik een tijdje terug gekregen van mijn vader omdat hij deze won bij de loterij. Toen ik hem net had gebruikte ik hem superveel, maar dat was na een weekje wel weer voorbij. Nu gebruik ik deze handcrème weer elke dag. Het ruikt zo lekker (naar sinaasappel en kruiden) en het maakt je handen ontzettend zacht. Ik ben weer opnieuw fan. (€26 bij de douglas)


Na mijn ontzettend enthousiaste review is dit natuurlijk geen wonder. Sinds ik deze spray heb, gebruik ik hem echt elke dag. Verslaafd. (€7,90 Kiko Milano)



Weer een herontdekking! Argan Olie. Ik gebruik dit nu niet meer voor mijn haar, máár voor mijn gezicht. Ik wist dit niet maar schijnbaar is dit spul ook goed voor je gezicht. Dus ik gebruik het nu zo. Mijn huid wordt er ZO zacht van echt heerlijk. 


Nog een herontdekking. Deze scrub heb ik een tijd geleden bij de etos gekocht. Hij is nu ook uit het assortiment. Deze ruikt ontzettend fijn en ruikt naar ijsjes. Ik mis de zomer. aaaaah. 

Kleding: 

Nou ik heb een item, wat al een hele tijd een favoriet is maar vooral in december en januari heb ik ze ontzettend veel gedragen. Mijn demonia creepers.


Ik heb deze voor een mooie deal gehad bij een winkel die failliet ging. Ik vind dat ze gewoon elke outfit nog beter maken. Love love LOVEEE. 

Lifestyle: 

Ik doe dit niet vaak. Maar ik moest dit toch even laten zien. Ik heb mijn kamer laatst veranderd en nu staat er een kleding rek in. En ik snap niet waarom ik dit nooit eerder heb gedaan. Ik ben verliefd. 


Zo pretty aah. 

Nou dit was hem dan weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik wil graag weten wat jullie favoriete producten van deze maand waren! Let me know. 

Liefs, 

Tara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten