donderdag 20 februari 2014

My wishlist

My wishlist

My wishlist van deadbydiamonds met benefit cosmetics


Aangezien ik de komende dagen niet beschik over een spiegelreflex camera leek het mij leuk om een post te maken over de producten & twee kledingstukken die op mijn wishlist staan en waarom! 

1. Benefit Porefessional. Dé hype in beauty land. Wat ben ik hier benieuwd naar. Ik staar altijd al naar de benefit producten in de hoop dat ik er ooit een echt in mijn handen heb. Ik vind de verpakkingen geweldig en de swatches die ik online zie ook. Jammer dat de prijs zo hoog ligt en mijn portemonnee dit niet toelaat. 

2. Benetint. Zoals jullie gisteren konden lezen ben ik gek op liptints. Het is dus maar al te logisch dat ik de Benetint van Benefit wil, helaas zit ik hier ook nog steeds met de prijs. 

3. Zwarte High Waist skinnyjeans. Of ze zijn te duur, of uitverkocht, of gewoon niet meer in mijn maat. Ik heb nog geen enkele keer een mooie zwartte high waist skinny voor mezelf kunnen vinden. En ik wil er zo graag een. 

4. Limecrime Velvetines in Suedeberry. Ik ben gek op matte lipsticks. Ik vind deze van limecrime het mooiste. Het jammere is dat de lipstick qua prijs me wel meevalt (omgerekend €14 euro) maar dat de verzending het ontzettend duur maakt. En omdat het dan uit Amerika komt krijg je de douane kosten er nog bij. 

5. Cut out boots. Ja, hier ben ik ook al een tijdje naar op zoek. Ik wil ze liever niet te duur, omdat ik dit niet elke dag zal dragen en ik te bang ben dat die bandjes snel kapot gaan. No matter what brand it is. Maar ik vind dit zo ontzettend cool. 

6. Naked 2 palette. Weer iets met een ontzettend hoog prijskaartje. De pigmentatie is prachtig en de kleuren zijn echt mijn ding. Ik moet deze hebben, het is een musthave. Deze wil ik dit jaar nog in mijn stash hebben. 

7. Too Faced sweethearts perfect flush blush. Als eerste: DIE VERPAKKING. Die is toch prachtig en superschattig. Ik vind de kleuren van deze blushes ontzettend mooi. De prijs van 30 euro houdt me een beetje tegen helaas. 

8. M.A.C. Blending kwast 217. Ik heb nog geen blending kwast, maar ik wil er wel graag een. Ik ben van plan deze snel te kopen. Ookal is hij 22 euro, dit is echt een must have! 

9. Benefit Hoola bronzer. Ik durf het bijna niet te zeggen, want het is een beetje raar voor een beauty blogger. Maar ik heb nog geen enkele bronzer in mijn stash. Over deze bronzer hoor ik veel goede verhalen, en de kleur is niet te donker dus met deze wil ik het liefste beginnen. 

Ik heb dus de komende dagen niet zoveel posts omdat ik geen camera ter beschikking heb. Na het weekend zal het weer veranderen. Fijn weekend alvast. 

Liefs, 

Tara

7 opmerkingen:

  1. oohhh 5,6,7 & 9 zijn super leuk! Wil ik ook wel & voor een hoge broek misschien bij de pieces met rits zonder zakken dat wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh ik heb vier dingen van je lijstje. Ik moet zeggen dat ik Naked 2 vaker moet gaan gebruiken. Wel ben ik echt addicted aan Hoola, porefessional en de 217. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 217 ken ik via jou! Ik had geen idee welke ik moest halen en je was zo positief dus ik ga hem ASAP aanschaffen!

      Verwijderen
  3. Benetint is zoooo fijn, die moet je echt kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lijstje. Ik wil ook nog steeds dolgraag het Naked 2 palet. Helaas niet meer zo eenvoudig aan te komen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey!
    Ik heb jou genomineerd voor het Liebster Award.
    Hier is de link naar mijn blog : http://lifewithamberx.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke wishlist! :) Liefs, Savannah
    PS: bedankt voor het abonneren op mijn blog. XX

    BeantwoordenVerwijderen