dinsdag 18 februari 2014

Too Much Information Tag

Ik zag deze tag op Anni haar blog, en het leek mij leuk om ook te doen! Lees haar artikel trouwens ook even ;-)

1. Wat draag je nu?
Een zwart wollen jasje, blessthefall bandshirt, fake discopants en chunky heels! 

2. Ben je ooit verliefd geweest?
Ja! 

3. Heb je ooit een vreselijke breakup gehad?
Ja, ik ga niet op details in. De meeste weten het wel. 

4. Hoe lang ben je?
1 meter en 75 centimeters.

5. Hoeveel weeg je?
aiaiaiaiaiaiai nee.

6. Heb je tatoeages?
Ja, daar schreef ik al eerder over op mijn blog. Hier kun je dat terug lezen. 

7. Heb je piercings?
Ik heb een navelpiercing, helix, septum, neuspiercing en gestretchde oren! 

8. OTP?
Ik weet niet wat dit is haha.

9. Favoriete serie?
Sherlock, Adventure Time, Doctor Who, Torchwood.... Teveel. 

10. Favoriete band?
Deze is makkelijk! Ik heb er 3: Memphis may fire, Blessthefall en Parkway Drive. Mijn favorieten popartiesten zijn Britney Spears en Justin Timberlake. 

11. Iets dat je mist?
Ik mis alle mensen die in de afgelopen jaren zijn overleden om mij heen. 

12. Favoriete nummer?
hmmm. Op dit moment "No ordinary love" van memphis may fire. Dat komt gewoon omdat het een nieuwe is. Ik heb geen ultiem favoriet nummer.

13. Hoe oud ben je?
Achttien. 

14. Wat is je sterrenbeeld?
Schorpioen

15. Iets dat je zoekt in je partner?
Liefste wel een beetje dezelfde muzieksmaak, het liefste langer dan mij en iemand die mijn gezeur en geklaag kan handelen. 

16. Favoriete quote? 
Heb ik niet

17. Favoriete acteur?
Benedict Cumberbatch!!!!

18. Favoriete kleur?
Zwart, ook al is het officieel geen kleur. En Rood/Roze/Paars tinten. 

19. Harde of zachte muziek?
HARD!!!!!!!!! (het maakt eigenlijk niet zoveel uit, maar als ik moest kiezen)

20. Waar ga je heen als je verdrietig bent?
Skype, om met mijn vriend te praten. En als hij bij me is, dan waar hij is. 

21. Hoe lang douche je?
Dat verschilt. Ik denk 10 minuten, en met alle meisjesdingen erbij een kwartier! 

22. Hoe lang ben je bezig in de ochtend?
Hahahaha.... meer dan een uur! 

23. Heb je ooit gevochten?
Nee.

24. Een turn on?
Verzorgd uiterlijk. Lang zijn. En tegenwoordig ook gezichtshaar ;-)

25. Een turn off?
De ultime zwerver look. En arrogantie. 

26. De reden waarom je blogt?
Ik ben journaliste in spé! Ook ben ik gek op schrijven (en lezen) over beauty, lifestyle, mode enzovoorts. Ik vind het gewoon onwijs leuk als mensen het lezen en er blij van worden en dat ik ze maybe op weg kan helpen met wat ze wel en niet moeten kopen

27. Ben je ergens bang voor?
De toekomst.

28. Het laatste dat je aan het huilen maakte?
Mijn tentamen week. 

29. De laatste keer dat je zei dat je van iemand hield?
Vandaag, op het station. Toen mijn trein wegreed en ik Gunnar (vriendjelief dus) uitzwaaide. Je weet wel. In playback taal. 

30. De betekenis achter je blognaam?
Alice in wonderland verslaafd! 

31. Het laatste boek dat je las?
Da Vinci Code, Dan Brown. 

32. Het boek dat je nu leest?
Ik heb die nog steeds niet uit. 

33. De laatste serie die je keek?
Angel Beats.

34. Laatste persoon waar je mee praatte?
Gunnar! 

35. De relatie tussen jou en de laatste persoon waar je mee Whatsappte?
Ja misschien heel saai dit om te lezen zo. Maar ook Gunnar, want we zijn schattig. 

36. Favoriete eten?
Mexicaans, Chinees en papa's bolognese.

37. Plaats die je wil bezoeken?
Tokio en Seoel. Oh en New York en Londen. En eigenlijk wel veel. 

38. Laatste plaats waar je was?
Mijn slaapkamer.

39. Vind je iemand leuk?
JA HALLO DUH 

40. De laatste keer dat je iemand zoende?
Vandaag!

41. De laatste keer dat je beledigd was?
Afgelopen vrijdag. 

42. Favoriete smaak van snoep?
DROP. Deel met mij één dropje, en je zak is leeg. 

43. Welke instrumenten bespeel je?
Niets. 

44. Je favoriete sieraad?
Een armbandje gemaakt van een soort muntjes ofzo. Met daarop alle sterrenbeelden. Ik heb deze geërfd van mijn oma. Al sinds ik klein was ben ik verliefd op dat ding. Ik heb hem nooit om, ben te bang om hem kwijt te raken. 

45. De laatste sport die je deed?
Fitnessen

46. Het laatste nummer dat je zong?
Generation: Hate van memphis may fire

47. Laatste keer dat je met iemand afsprak?
Chaylee mah babe <3

Oke, dit was best veel. Ik hoop dat t een beetje interessant was. 

Liefs,

Tara

1 opmerking: