dinsdag 28 januari 2014

Januari collective haul

Twee keer achter elkaar? Ja ik weet het, ik update te weinig. Máár dat gaat nu hopelijk weer veranderen want de tentamen week is weer voorbij! De afgelopen weken heb ik natuurlijk weer geshopt en ik ga jullie laten zien wat allemaal.

Ik ben ongeveer twee weken terug naar CentrO geweest. Het grootste winkelcentrum van Europa. Daar heb ik natuurlijk het nodige gehaald, want Duitsland is ontzettend goedkoop als het gaat om beauty.

H&M

Bij de H&M heb ik maar één ding gekocht. Ik wilde sowieso niet echt kleding kopen maar ik kon dit niet laten liggen.


Dit gaastruitje kocht ik daar voor 2 euro. Hij was nogal afgeprijsd. Ik trek dit natuurlijk wel aan met iets eronder. Maar ik vond hem ontzettend grappig en leuk. En voor die prijs liet ik dat dan ook zeker niet liggen. 

Tally Weijl

Ook bij de Tally Weijl kocht ik maar één ding. En ik heb er al eigenlijk veel te veel van.... schoenen.


Deze creeper-dupes waren maar een tientje. Ik ben gek op panterprint. En kom op! een tientje?! 

Kiko Milano

Kiko was echt mijn main goal die dag. Deze winkel heeft voor weinig geld professionele make up voor een budget prijs. En het is geweldige kwaliteit en zo mooi altijd. 


Ik ging als eerste voor de Face Make Up Fixer. Dit is een spray die je na je make up op spuit, waarna je make up de rest van de dag perfect blijft zitten. Wat je ook doet. Ik was hier sceptisch over. En om nou te testen met een dure van Urban Decay of Mac vind ik ook zoiets. Dus ik kocht deze. Hij is €7,90. Ik ga er nog een review van maken. 

Daarnaast kocht ik silver drops. Dat zijn druppeltjes waarmee je je gezicht kunt highlighten. Het is ontzettend vloeibaar dus ik moet er nog een beetje mee gaan spelen. Maar het is in ieder geval een ontzettend mooie highlighter. De drops komen uit de limited edition collectie van afgelopen zomer en waren afgeprijst naar 4 euro. 
swatch: 


DM:

De DM is een soort kruidvat maar dan 10x goedkoper. Dus hier keek ik ook zeker naar uit. 


Balea is het huismerk van de DM en ik hoorde veel goede dingen over dit merk dus ik wilde het graag proberen. Ik had een nieuw haarmasker nodig en deze van balea was maar 2 euro. Hij heeft een vijgen extract. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar ik ben heel erg benieuwd. De deo had ik ook nodig. En ik ben GEK op kokos deo. Aangezien ze die hier niet verkopen hoopte ik dat ze er een hadden in duitsland en ja hoor. Wel een met nektarine maar dat is okay. De deo was 80 cent en de gewone mini deo 45 cent. Daarnaast kocht ik nog een haarolie, omdat de mijne bijna op is en ik hier ook het een of ander over heb gehoord. Deze was 3 euro. 


Mijn foundation was ook bijna op. Dus kocht ik bij de DM ook een BB cream foundation van catrice voor 6 euro. Hier heb ik ook veel goede dingen over gehoord, dus ik ben heel benieuwd. 

Back to Nederland. 


Bij de kruidvat kocht ik de stay with me lipgloss van essence. Deze gaan eruit en ik wilde ze nog heel graag proberen. Nu waren ze ook voor de helft van de prijs. Dit is de kleur pritty witty. 


aaaah yes. The Body Shop had sale. En ik had al eeuwen geen body shop producten meer. Dus ik moest even wat halen. Ik kocht de limited kerst edition cranberry body butter voor €4,80 (!!!!!!) en de watermelon lipbutter voor een euro. 


Ik was in Duitsland op zoek naar een kabuki kwast, maar ik kon er nergens een vinden voor een zacht probeer prijsje. Nou dit prijsje werd wel heel zacht toen ik hem afgeprijsd zag liggen bij de etos voor een euro! 


Ik had de pech dit weekend dat twee broeken kapot gingen (en nee niet omdat ik te dik werd door de tentamenweek eet stress) dus ik had een nieuwe nodig. Deze kocht ik bij de ZARA. Het is een broek die volgens het kaartje je een stuk slanker laat lijken. We zullen het zien. 

Primark Almere

Jaaaaaaa we waren er weer. Ik wilde nog een broek kopen want mijn favoriete primark broek was dus kapot gegaan. Dus ik pakte de trein en ging weer naar Almere. Helaas ben ik gefaald in het vinden van een broek maar heb ik wel een aantal andere leuke dingen. 


Zoals mijn blognaam het al laat zien, ben ik ontzettend Alice in wonderland fan. Daarom kon ik deze trui natuurlijk niet laten liggen. Zeker niet voor 8 euro! aaah liefde. 



Hetzelfde geldt dus voor deze sokken. Ze zijn geweldig. Deze waren 3 euro. 

Dit ziet er ontzettend onflatteus uit. Maar volgens mij gaat dit heel leuk staan. Deze skaterdress was afgeprijsd naar 3 euro. 


 Ik hou van fluwelen stof! En nu heb ik weer een nieuw fluweel item. Deze minirok was afgeprijsd naar een euro (!!!!)


Ik zag dit shirtje hangen en ik werd spontaan verliefd. De opdruk is een soort 3D achtig spul. En ik vind dit echt chique en ontzettend mooi. Ik ben hier zo blij en ook deze was afgeprijsd naar 3 euro. 

                                Detail

Dit was hem dan alweer. Ik hoop vanaf nu weer regelmatig te kunnen bloggen. 

Liefs, 
Tara








Geen opmerkingen:

Een reactie posten