maandag 2 december 2013

Review: Palmolive Aroma Therapy Warm Vanilla

Onlangs kreeg ik een berichtje van Palmolive dat ik een van hun gekozen testpersonen werd. Ik had me hiervoor opgegeven voor de grap eigenlijk maar ik vond het wel leuk. Afgelopen vrijdag kreeg ik het pakketje binnen met de douchegel Warm Vanilla. Ik was op dat moment niet thuis, dus vandaag vond ik een goede dag om een review ervan te maken.


Zo ziet de vrolijke verpakking eruit. Ik heb ervaring met Palmolive shampoo, maar niet met de douchegels dus ik ben benieuwd. 

De geur

Het ruikt naar vanille, zeker weten. Maar toch ruik ik de amandel, die ook toegevoegd is aan dit product beter. Die amandel geur ruikt wel een beetje nep, maar het vleugje vanille maakt het beter. Onder de douche merk je de amandel geur beter, en dat vind ik wel jammer. Alsof ik met een stuk normale zeep douche. 

Het gevoel na het douchen

Na de douche rook ik meer vanille. Ik vond de douchegel heel erg trekken eerst, alsof alles strak ging staan. Maar na twee minuten is mijn huid heerlijk zacht en gehydrateerd en heb ik het gevoel dat ik geen bodylotion nodig heb. Ook blijft de geur van vanille om mij heen en dat vind ik prettig, want ik hou van een lang zittende geur.

Conclusie

Een fijne douchegel die je huid fijn zacht maakt, en (uiteindelijk) een lekkere geur achterlaat. Ik vind het jammer dat je tijdens het douchen toch het gevoel hebt dat je met afwasmiddel douched qua chemische geur, maar daarna veranderd het in een prettig geurtje.

Palmolive Aroma Therapy Warm Vanilla is bij de meeste drogisterijen te koop voor €2,79

Liefs,

Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten