dinsdag 26 november 2013

Mijn Tattoo!

Ja ja, jullie weten het waarschijnlijk allemaal al wel. Maar ik heb eindelijk mijn eerste tattoo. Ik heb met veel bijten en knijpen de pijn doorstaan, maar wat is het toch een kunstwerkje geworden.


Dit is hem dan. Het is een Mandala (dus geen bloem, want dat dacht mijn moeder...) met tekst van memphis may fire eromheen wat ook nog is geschreven in het handschrift van de zanger. Ja Ja.

De tekst is van het nummer Legacy, waarom ik het precies heb is een heel lang verhaal. Maar het is vooral een krachtig nummer en ik word er blij van. Hieronder kun je het nummer beluisteren als je dat durft:



Hij staat op mijn kuit, voor de mensen die dat niet goed kunnen zien. En hij lijkt volgens velen groter op de foto maar hij is dus zo'n 10 cm lang. Hij is door een heel lief meisje, Melissa, gezet bij Moose Tattoo in Rotterdam.

Ik ben blij dat ik deze tattoo heb gekozen als mijn allereerst, en haar als mijn tattoo artiest. Ook Matty Mullins (de zanger van memphis may fire) was erg trots op het resultaat.



Mijn Fall lookbook is nog in progress, en maybe escaleert het wel in een winter lookbook. Eitherway you'll get something. 

Liefs, 

Tara 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten