maandag 11 november 2013

Review: 3 concept eyes lip pigment.

Ik ben nogal gek op Ebay en op Aziatische producten. Ik vind veel aziaten er het beste uitzien, hun make up zit het beste en hun huid is vaak erg mooi. Daarom bestel ik via Ebay vaak producten uit AziĆ«. 

Ik was dus opzoek naar make-up en ik vond overal maar plaatjes van de 3 concept eyes lip pigmenten. Het zag er allemaal heel schattig uit, en met de 1 euro die ik ervoor heb betaald valt het te proberen. Ik ga altijd eerst opzoek naar het promotie filmpje van het merk, of iets van foto's. En het zag er allemaal heel leuk en mooi uit. Toen besloot ik het maar te bestellen. 

De kleuren zijn heel gek. Je hebt je usual kleuren als felroze, lichtroze en rood. Maar ook kleuren als fel oranje, geel en wit. Je zult nu wel denken Wit? wtf?. Dat dacht ik dus ook. Maar blijkbaar is deze lip pigment er ook om te mengen met de kleuren om weer nieuwe kleuren te krijgen. Zodat je eigenlijk veel kunt variĆ«ren met de kleuren die je hebt. Ik koos uiteindelijk alleen voor de marshmallow pink (nummer 07), want die had een lichtroze kleur. Ik wilde het uitproberen voor ik meer kleuren ging bestellen, om te experimenteren. 


Dit weekend is mijn lip pigment binnen gekomen. Het kwam in de verkeerde verpakking denk ik, om dat er lipgloss op staat en op de tube zelf staat lip pigment. Het doosje was beschadigd toen het aankwam maar dat is logisch na een reis van een maand om hier te komen. 



In het doosje zit een klein tubetje wat op een verftube lijkt, wat ik heel schattig vind ook omdat je deze lip pigmenten kunt mengen. Ook zit er een klein kwastje in met een grote dop. 


De tube is kleiner dan verwacht, maar ik vind het erg mooi. Zoals je hier ziet zit er 11 gram Lip pigment in. Voor de rest is alles mooi geschreven alleen kan ik er niks van lezen, maar dat maakt niet uit. 


Het mondje van de tube is heel klein daarmee kan je het product goed gebruiken. Je kunt je precieze hoeveelheid goed meten hiermee. Een klein erwtje is genoeg voor een goede verdeling van kleur. 


Uiteindelijk is dit het resultaat, een toch nog best felle kleur roze. Het verdelen is best moeilijk, want je moet van dat erwtje wel duizend keer iets erop smeren om de goede kleur te krijgen. Je zou ook een dun laagje kunnen doen voor een lipgloss effect. Het voelt erg dik en het plakt ook, wat ik minder fijn vind. Ik vind de kleur erg mooi, maar het voelt niet echt als Tara. Ook al weet ik wel dat ik dit goed kan combineren! Ik vind het, ondanks de plakkerigheid, en het eeuwig opdoen van laagjes, een goede kwaliteit lip pigment. Zeker voor die ene euro. Ik ga zeker meer kleurtjes bestellen, en dan ga ik kijken of die mixjes ook echt werken. En de link naar de Ebay pagina waarvan ik het heb gekocht vind je hier. 

Liefs, 
Tara 




1 opmerking:

  1. Hier was ik al heel benieuwd naar! Denk dat ik ook maar ga bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen