donderdag 5 december 2013

Review: Playboy Up in Smoke eye palette

Ik heb afgelopen dinsdag een nieuw oogschaduw palette gekocht bij Action. Hij is van playboy en ik was heel erg benieuwd hoe het eruit zou zien. En voor 4 euro kan dat dan ook wel.


als eerste moet ik zeggen dat ik de verpakking echt prachtig vind. De letters zijn mooi sierlijk en alle kleuren die gebruikt worden in het palette komen er zo'n beetje in voor. 


Dit zijn dan de kleuren, ik heb ze al een paar keer voor mezelf geswatched. Het kwastje is echt heel slecht. Die viel bijna direct uit elkaar, maar ik vind het ook zo raar om daar een leeg gat te hebben. Zoals je ziet zijn het 10 kleuren. De namen van de kleuren zijn van links naar rechts: Artic, Matter, Mecury, Storm, Black Pearl. (Bovenste rij) Dust, Stellar, Venus, Neptune en Dusk. (Onderste rij) 
Ik vind het hele mooie kleuren, vooral de paarse kleuren zijn perfect voor de herfst. 

De swatches: 


Dit zijn de kleuren van de bovenste rij. Artic ziet er in de verpakking uit als een lichtroze kleur maar op de swatch is hij meer wit, ik vind hem wel een hele mooie glans hebben. Matter is een mooie matte lichte paarse kleur, hij is erg licht maar hij had wel direct deze kleur. Dat kan ik niet zeggen van Mecury, wat een lichtere paarse kleur met glitters moet zijn, maar dit zijn 3 swatches en uiteindelijk zit er dan een beetje kleur en amper wat glitters, wat ik erg jammer vind. Storm is ook een teleurstelling. Dit had een donkergrijze kleur met glitters moeten zijn, maar na 5 swatches was dit alles wat ik kreeg. Uiteindelijk heb je dan nog black pearl, wat een zwarte kleur zou moeten zijn maar eerder donkerblauw is. Wat ik wel heel mooi vind. 


Zoals jullie zien zijn de onderste kleuren zeer licht. De eerste kleur Dust moest een zandkleurige oogschaduw met gouden glittertjes zijn, alleen is het eerder wit met wat glans wat erg veel op Artic lijkt. De tweede kleur vind ik wel heel mooi. Stellar is een koffiekleurige oogschaduw die mooi subtiel is een na één swatch al erg mooi is met deze kleur ben ik heel erg blij mee. Venus is duidelijk bijna onzichtbaar. Er valt hier niet veel over te zeggen, behalve dat hij onzichtbaar is. De laatste twee kleuren maken mij ook heel erg blij. Neptune en Dusk zijn mooie donkere kleuren die direct goed dekken. Hoewel dusk in de verpakking meer blauw is vind ik deze toch wel heel erg mooi. Ik ben hier erg blij mee. 

Conclusie:

Het is een mooi palette, ookal zitten er wat teleurstellende kleuren bij. Je kunt er mooie looks mee maken. En de kleuren die goed zijn, zijn supermooi gepigmenteerd! Voor 4 euro is dit een heel net palette. 

Sorry, voor de wat overbelichte foto's. Ik kan alleen soms de spiegelreflex camera gebruiken want hij is niet van mij. Uiteindelijk moet dit wel een keer goedkomen. 

Liefs, 

Tara






Geen opmerkingen:

Een reactie posten