donderdag 12 december 2013

Nieuwe liefde: Rimmel London Metal Rush 90 Bronze Princess

Ik kwam gisteren met een van mijn beste vriendinnen in de Action, om in te slaan op smartphone handschoenen (Die werken echt ja) toen we zagen dat de Action nu ook wat duurdere producten verkoopt die uit het assortiment zijn gegaan voor 2,30. Vooral veel Rimmel en Maybeline producten. Zoals jullie weten ben ik een groot Rimmel fan, dus moest ik wel even kijken.

Uiteindelijk vond ik deze prachtige nagellak (en wel meer maar ja ik moest echt even niet teveel kopen):


Hij lijkt een beetje op de “Illusions d’Ombres De Chanel” in de kleur Peridot maar dan donkerder. 


(de middelste hiervan)

De swatch: 


In elk licht heeft deze dus een andere kleur, het is alleen wel moeilijk te fotograferen. Soms is het bruin, soms is het paars, soms goud en soms zilver. Echt heel mooi. Het enige nadeel is dat je 3 keer moet lakken voordat het een beetje gedekt is. Maar dat is alles. Hij blijft mooi zitten en het kwastje is superfijn. Ik snap niet waarom deze het assortiment uit is. Maar dit is zeker een aanrader! 

Liefs, 

Tara 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten