woensdag 18 december 2013

What's in my bag?

Ik wilde dit al heel lang doen. Wat ik er nu in heb geldt vooral voor de herfst en winter.


Mijn standaard tas is een totebag, maakt niet uit welke. De afgelopen tijd gebruik ik deze van Golden Hearts Shine Forever, dat is het kleding merk van zanger Beau Bokan van Blessthefall. Ik kreeg deze tas gratis van hem, maar in de shop kost deze $10.


Ik heb altijd een boek in mijn tas, voor het reizen. Als ik geen serie kijk, lees ik een boek. Ik wilde deze al heel lang lezen. Ik ben er laat mee, maar ik vind dit boek echt geweldig. 


Ja, dit is een beetje droog. Maar ik laat gewoon precies zien wat er op dit moment in zit. Ik kreeg deze bon, nadat ik gisteren een ring kocht. 


Ik doe meestal de lippenstift van de dag in mijn tas. Maar ik vergeet ze er nogal vaak eruit te halen. Deze zaten er nu in. twee van Rimmel London en de lip tint gloss is van Maybeline. 


Ik heb ook standaard een spiegel in mijn tas. En dat is altijd deze. Ik vind hem zo schattig. 


Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik een jaar samen, en dat moest gevierd worden. We gingen uiteten bij Humphrey's en dat was superlekker. Dit is het kaartje wat we bij de rekening kregen en ik heb hem bewaard als herinnering. 


Een star wars angry bird die ik kreeg van mijn vriend. hahahaha


Tijdens deze koude dagen is een goed hydraterende lipbalsem een must. Deze van labello is heel zacht en maakt je lippen weer mooi. Ze zijn bij vele winkels niet meer te koop. (De olive&citron dan) Maar je kunt ze nog kopen bij de Wibra voor 1 euro nog wat. (Ik heb deze leren kennen door Sven, credits naar Sven)


Ik vind het ook altijd fijn als je zachte handen hebt tijdens de winter. Ze worden vaak droog in de winter. Ik heb deze van de Douglas, ik kreeg hem gratis met een bon. Maar normaal is deze rond de 30 euro. 


Dit heeft geen uitleg nodig denk ik. De deo was een gratis sample en de borstel was een euro bij de Primark in Dublin. 


Deze My Neighbor Totoro beker is de beste drinkbeker ooit. Hij is niet altijd even handig, omdat bij een stoot de sluiting eraf kan vliegen. Maar hij is zo schattig. Deze was 9 euro bij een aziatische winkel in Rotterdam. 


Touchscreen handschoenen, handig en warm. Deze zijn van de action en waren 80 cent. 

\

Ik ben voor elk weer voorbereid met deze fab paraplu. Haha. 


Natuurlijk mijn portomonnee. Dit is een bruine die ik heb overgenomen toen mijn oma overleden was. Haar foto zit er in en die van mijn broertje. En natuurlijk al mijn pasjes en geld. 


En zoals natuurlijk rommel, wat elke tas wel heeft. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten