zaterdag 7 december 2013

herfst/winter lookbook

Hier is hij dan! Eindelijk...

Tartan pants. 


Ik ben mijn 13-jarige (emo) zelf zo dankbaar voor het bewaren van deze broek. Ik vond hem altijd te mooi om weg te gooien en te fout om hem te dragen. Maar nu kan hij eindelijk weer. De tartan broek, tartan print over het algemeen trouwens. Ik vind dit een must have voor de winter! Hetzelfde geld voor de chunky heels die ik laatst heb gekocht bij de h&m. Ze lopen zo fijn en ik kon er zelfs mee reizen! 
Muts (primark, 4 euro), Trui (primark, 11 euro), Broek (h&m, 10 euro) , schoenen (h&m, 35 euro) 


Sweater over dress 

\

Ik vind dit heerlijk zitten en ook lekker warm voor de winter dagen. Het maakt me wat dikker dan ik ben, maar ik ben in ieder geval goed voorbereid voor de sneeuw. Velvet is sowieso het stofje wat helemaal terug aan het komen is en het maakt de outfit lekker kerstproof. 

Muts (primark, 4 euro) , Trui (h&m, 15 euro) , Jurk (vintage en aangepast) , panty (euroland, een euro dus) , Demonia creepers (ebay, 15 euro) 

Comics 




Mijn favoriete shirt in een winterjasje. De vampy lips zijn natuurlijk hét ding voor de herfst en de winter. Mijn discopants draag ik ook gewoon in de winter maar dan met een panty eronder. Het maakt een outfit direct helemaal feestelijk. De jas draag ik elke dag over elke look heen. 

Vest (Groupon, 15 euro) , Shirt (primark, 8 euro) , Discopants (primark, 17 euro) , Creepers (ebay, 15 euro) , Jas (Tally Weijl, sale prijs 16 euro ) 

Dit was hem dan. Mijn favoriete looks voor in de herfst en in de winter! Zoals je ziet draag ik dan vooral zwart en rood tinten. Dat vind ik mooi bij deze seizoenen passen. 

Liefs,

Tara










Geen opmerkingen:

Een reactie posten