woensdag 4 december 2013

November favorites

Het is weer December. Mijn grote feestmaand waarin ik wel 4 x mijn eigen verjaardag heb gevierd. één keer op 1 november voor mijn familie, één keer op 2 november bij de metalheadvrienden van mijn ouders en die ik natuurlijk ook heel lief vind en één keer voor mijn vrienden op 22 november wat ook erg leuk was.

December betekend ook dat ik mijn favorieten van november moet uploaden. En dat ga ik dus nu doen.


Dit is toch wel echt een favoriet geworden... Lippenbalsem. Ik begon deze maand met babylips nummer 1 hydrate (de blauwe dus) en sindsdien ben ik alleen maar lippenbalsems gaan kopen. Ik heb deze maand ook nog de labello olijf en citroen gekocht maar die was na dit weekend bij mijn vriend ineens foetsie. Ik heb dus ook de pink punch baby lips aangeschaft, en hoewel ik niet heel erg van gekleurde lipbalsems hou, ben ik wel echt verliefd op deze. Ik zal hieronder een swatch plaatsen voor de kleur, ik gebruik daarbij ook een foto van mijn eigen lipkleur. Deze plaats ik één keer dus als je de lippenstiften later hierin wilt vergelijken moet je weer even terug hiernaartoe. 



dit ben ik dus zonder iets op mijn lippen

Pink Punch baby lips 

Het is dus een heel licht kleurtje en hij sluit mooi aan bij mijn eigen lipkleur wat ik erg fijn vind. Niet voor niets dat dit een favorite is. ( baby lips €3,50)


Ik blijf even bij de lippenstiften. Dit is de kleur 04 Minx van Jemma Kidd. Meestal zijn de lippenstiften van dit merk aardig prijzig. Ik heb ze online voor 24 euro gezien, maar in de bijenkorf stond er dat het van 10 euro was afgeprijst naar 5 euro. (Dit is waarschijnlijk alleen in Arnhem want die bijenkorf gaat sluiten) Het is een roze kleur, maar aangezien ik dit nog niet had, wilde ik deze heel graag. Ik heb hem uiteindelijk gekregen van mijn vriend. 

04 Minx Jemma Kidd

Ik vind dit een hele fijne lippenstift. Hij smeert fijn en zit goed. Hij vervaagd naarmate de dag vordert maar dan vervaagd het niet lelijk zoals sommige lippenstiften doen. Het enige min puntje is dat hij dus in een enorme bak vol make up lag en daardoor de onderkant van de verpakking (waarmee je draait) eraf licht, gelukkig kun je door het kleine schroefje nog draaien. De kleur is trouwens nog iets feller in het echt. (jemma kidd, €5,00 - €24,00)



De laatste twee lippenstiften zijn van Rimmel London, wat mijn favoriete lippenstiften merk is. De kleuren 04 zonder naam uit de Kate collectie en de 120 cutting edge. Beide zijn het paarskleurige lippenstiften en perfect voor de herfst. Deze zal ik dan ook nog vaak dragen deze herfst en winter. 


De bovenste  is 120 cutting edge en de onderste is 04

Beide vind ik erg mooi, en ze smeren heel fijn. 04 wilt wel graag op je tanden zitten, maar ik vind dat nooit zo erg. De kleur daarvan is ook echt vampy. Je moet ze beide wel na een paar uur weer bijwerken, en ze faden niet heel mooi, maar hoe lang duurt een touch-up nou ;) Dit zijn echt mijn favoriete lippenstift kleuren van de 2 najaar seizoenen. (rimmel london lippenstift, €8,99)



Helaas lijkt deze nagellak meer blauw dan groen op deze foto maar deze nagellak is toch echt mos/dennenboom groen. Het is de 09 Hugo Moss (ik vind deze naam echt heel leuk) van Catrice. Ik wilde voor deze herfst een kerst kleurtje en had nog nooit een catrice nagellakje gebruikt. Ik vind het borsteltje hiervan superfijn, het geeft direct kleur aan je hele nagel. Ook droogt het lekker snel op. Het blijft goed zitten en ik vind de kleur geweldig voor de herfst en de winter! - Ik ben niet zo goed in nagellakken zoals jullie zien- (Catrice, €2,99)


Dat ik niet goed kan nagellakken kun je hier nog beter zien. Om in mijn paarse herfst trend te blijven, heb ik nog een andere nagellak. Hij is donkerpaars maar er staat geen nummer op dit lakje. Ik heb hem gekregen dus ik weet ook niet wat hij kost. De nagellak is van de Claire's. Hij droogt echt binnen 1 minuut en is gedekt na 1 laagje lakken. Hij blijft alleen niet heel lang zitten. 


Ik ben heel erg... Ik heb om heel eerlijk te zijn deze mascara gekocht om de naam. Ik ben gek op manga en anime, dus ik moest hem alleen al daarom kopen van mezelf. Ja, die mascara van de irritante reclame ja. Ik vind hem heel fijn, hij spreidt de wimpers goed en geeft mooi volume. Veel mensen schrijven hier negatieve recensies over door die reclame, terwijl er duidelijk onder staat gedramatiseerd effect + dat gebruikt elk mascara merk. Ik ben hier zeer tevreden over en het kegelvormige borsteltje is het fijnste borsteltje ooit, je komt echt overal bij. Ik heb op elke foto deze mascara op. (L'oreal paris, Miss Manga eyes €14,99)


Ja, ik wil graag thee bij mijn favoriete zetten. En dan vooral Kusmi Tea. Dit is een luxe thee merk uit Parijs, en ik werd er verliefd op toen ik met mama in Parijs was. Helaas hing er een best groot prijskaartje aan voor een pot thee, dus liet ik mijn liefde achter in Parijs. Maar mijn ouders gingen twee weken terug naar Parijs samen, en toen brachten ze dit voor me mee als cadeautje. Het is de Rose Green Tea. En dit is serieus de beste en lekkerste thee ter wereld, ik kan niet wachten om ooit meer soorten hiervan te hebben. 
de verpakking is ook prachtig. 


Als laatste heb ik nog de Toni & Guy sea salt texturing spray. Deze flacon heb ik al heel lang, ik kreeg hem ooit van de Etos om te proberen (toen ik daar nog werkte :'( ) en ik heb hem uiteindelijk nooit gebruikt. Ik vond het maar raar spul. Deze maand heb ik hem toch maar een gepakt, en het is zulk fijn spul. Ik kan mijn haar eindelijk warrig maken op een mooie manier, en OOOOH wat ruikt het lekker. Het doet me denken aan de zomer. Ik mis de zomer. Dit spul ga ik zeker weer kopen al het op is. (Toni&Guy sea salt texturing spray €12,00) 

Nou dit waren ze dan. Ik ga binnenkort nog een November Haul maken maar dan moet ik even zoeken wat het allemaal was. Ook komt het lookbook er nog aan!! 

Liefs, 

Tara 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten