donderdag 1 mei 2014

Catrice Limited Edition Haute Future Blush Pearls C01 iROSEdescent Review


De nieuwe limited edition van Catrice is alweer een tijdje terug aangekondigd, maar nu kun je ze pas echt aanschaffen. Het enige wat ik wilde hebben waren deze blush pearls. Sowieso omdat ik pearls gewoon heel erg mooi vind, maar ook omdat deze er heel mooi uitzagen. 


Ik vind het doosje heel erg onhandig. Hij is net zo groot als mijn handpalm en daarom niet makkelijk om mee te nemen. Ook is het moeilijk om de deksel eraf te draaien, dus je moet echt het bescherm plastic erin laten zodat je parels er niet uitvallen als je het doosje open maakt. Ik vind de deksel ook heel lelijk omdat hij heel snel vingerafdrukken laat zien en krasjes heeft. Dat maakt het wat goedkoop. Maar je betaald er dan ook maar weinig geld voor. 


Als je het doosje open maakt, zit er dus een plastic over de parels heen. Wat er natuurlijk niet heel mooi uitziet, maar het is wel handig om je parels zo mooi te bewaren. Het transparante bakje vind ik trouwens heel erg mooi. 


En dit zijn de uiteindelijke parels. Ik vind ze echt heel mooi. Het zijn twee duidelijk verschillende kleuren. Als er een derde in zit, pardon me, maar ik kan het er niet uit halen haha. Ze zien er goed uit en het zijn er ook lekker veel. (24 gram) 


Ik heb de twee kleuren even apart geswatched. Ik gebruik het zelf altijd samen. Het is jammer dat je het op de foto niet heel goed ziet. Maar de kleuren zijn ontzettend goed gepigmenteerd. Ik vind ze echt prachtig. 


En dit zijn ze samen op mijn wangen. Ik vind het een hele mooie subtiele blush met veel glans. Je hebt in ieder geval geen highlighter meer nodig. Ik heb niet zoveel lichte blushes dus dit is een mooie waarmee ik mijn collectie wat groter kan maken. Ik ben zeker tevreden. 


En dit is dan de full face. Ik vind hem heel mooi bij mijn gezicht staan. De blush pearls kosten €3,99 en zijn bij de kruidvat en de trekpleister te koop. 

Wat vinden jullie van deze blush pearls? Gaan jullie nog iets halen uit deze collectie? 

Liefs, 

Tara





1 opmerking:

  1. Het doosje straalt zoveel luxe uit voor een merk als Catrice. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen