maandag 12 mei 2014

April favorites

Ik ben er weer een beetje laat mee. Maar het is alweer een tijdje mei en dat betekend dat de favorieten van april er weer aan komen. Let's begin.



De essence cookies & cream collectie vond ik al heel erg leuk. Maar ik heb er uiteindelijk maar een product van aangeschaft. Hier waren al heel veel reviews over geschreven daarom stond dit niet op mijn site. Deze shimmer pearls zijn echt prachtig. De kwaliteit ervan is goed en ik krijg er echt een mooie glow van. Ik heb ze heel veel gebruikt en ik ben zeker blij hiermee. Als je hem nog kunt halen zou ik het nog snel doen! 



Ik schreef eerder over dit palette. Ik was er over het algemeen niet heel erg tevreden over. Maar de witte kleur is echt geweldig. Ik gebruik de afgelopen tijd steeds meer witte kleuren in mijn make up. En dit is een mooie witte kleur. 




De Love letters collectie ligt al een tijdje niet meer in de winkels. Ik heb er toen niks van gekocht. Maar mijn moeder wel en ik vond haar highlight heel erg mooi. Dus ik heb gezocht en gezocht en toen vond ik hem uiteindelijk toch nog in een kruidvat winkel in Zutphen. Ik heb deze de afgelopen maand al heel veel gebruikt. De tekst is ook al helemaal verdwenen op het doosje. Het is echt een prachtige highlighter. 



Ik zei hierboven al dat ik gek ben geworden op witte make up en daar hoort ook oogpotlood bij. Deze had ik al een tijdje. Het is een glitter wit oogpotlood met niet de beste pigmentatie. Maar hij is tijdelijk wel goed voor me geweest. Hij is van Pupa in de kleur 08. Ik heb nu een witte van Catrice gekocht, die deze verslaat. 



Als laatste een poeder die ik al een tijdje heb, maar nog niet had gebruikt. Voor mijn copslay avontuur had ik een fair skin nodig. Met een goede laag make up om alle plekjes zuiver te maken. Deze poeder van Jemma Kidd is niet meer te koop. Maar hij dekt zo ontzettend goed. Ik wil eerlijk gezegd niet dat hij ooit op gaat. 

Favoriete film van afgelopen maand: 


The Grand Budapest Hotel is een film over een schrijver die op zoek is naar een nieuw verhaal. Hij gaat hierom naar dit hotel. Daar komt hij de oude piccolo tegen, die hem alle verhalen wilt vertellen over wat hij in het hotel heeft meegemaakt. En hoe hij uiteindelijk het hotel heeft gekregen. Er zit ontzettend veel humor in deze film en het kleuren schema maakt mij heel vrolijk. Het is zeker een aanrader! 

Favoriete muziek van afgelopen maand: 



Ja, dit is een beetje raar. Maar ik ben hier ontzettend verslaafd aan. Het is metal met hele vrolijke japanse deuntjes ertussen door. Je moet er van houden, maar ik vind het geweldig. 

Wat waren jullie favorieten van de afgelopen maand? 

Liefs, 

Tara 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten