zaterdag 3 mei 2014

Twee Essence lippenstiften 01 Coral Calling & 09 Wear Berries!

Zoals ik eerder vermeldde in mijn shoplog van de kruidvat, heb ik nog nooit Essence lippenstiften gehad. En daar heb ik woensdag een einde aan gemaakt. Ik heb meerdere reviews gezien van hun lippenstiften en zo slecht zien ze er niet uit vind ik. Dus hier mijn review. 



Allereerst vind ik de verpakking erg mooi. Het is simpel en je kunt makkelijk zien welke kleur je hebt. Ik heb zo'n transparant lippenstift bakje en als ze liggen kan ik dan snel zien welke kleur ik moet hebben. Ik vind dat altijd super handig. 



Ik vind de pigmentatie goed. Bij wear berries moet je er wat vaker overheen om hem echt dekkend te krijgen. Maar Coral Calling dekt prima. Ik ging voor deze kleuren omdat ik daar nog nooit een lippenstift van heb gehad. Zo kan ik goedkoop testen of het me wel echt staat en het me niet gaat vervelen na een tijdje, zodat ik nooit een miskoop ga doen met een wat duurder merk. 

01 Coral Calling 



Coral Calling is een prachtige koraal roze kleur. Hij smeert fijn en dekt in één keer. Hij blijft ook goed zitten en als hij dan weggaat; fade hij mooi met je lippen mee. Ik vind hem mooi bij me staan en ik ben hier echt blij mee. 

09 Wear Berries! 


\

Wear berries is een mooie lichte berry kleur. Als ik berry kleuren haal zijn het altijd de super donkere. Ik hou sowieso meer van donkere kleuren. Maar ik vind deze lichte me ook wel goed staan. In combinatie met een zware ooglook zoals ik op deze foto's heb maakt hij dit net even af zonder te heftig te zijn. Hij is wel wat minder dekkend en blijft ook minder lang zitten. Maar ik vind het niet erg om hem bij te werken want hij is zo mooi. 

Over het algemeen vind ik deze lippenstiften hartstikke mooi en ben ik er heel erg blij mee. Het enige nadeel is dat ze heel goedkoop ruiken. Dat ben ik niet zo gewend. Maar ik ben zeer tevreden. 

De longlasting lipsticks van Essence zijn te koop bij de kruidvat of de trekpleister voor €2,39

Zijn jullie ook fan van deze lipsticks? 

Liefs, 

Tara 










5 opmerkingen:

  1. hele mooie kleurtjes, ze staan je ook mooi!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beide kleurtjes erg mooi. Ik ben zelf een ontzettend grote fan van de Essence lipsticks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wear berries vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lipsticks.
    Ik vind vooral Coral calling erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen