woensdag 30 april 2014

Kruidvat 1+1 gratis op make up shoplog!


Aaaah, eindelijk is het weer zo ver. De kruidvat 1+1 gratis actie. Vandaag kan je van 17.00 tot 20.00 make up halen voor wel heel weinig. Het mooie van deze actie is dat ze 50% van je volledige bedrag afhalen. En je dus lekker veel voor weinig kan halen (met een max. van 10 producten). Ik was er alweer vroeg bij dus ik kan nu al een shoplog plaatsen. 

Catrice LD Haute Future C01 Irosedent 


Na mijn aankondiging van deze nieuwe limited edition lijn van catrice wilde ik eigenlijk alleen de Blush Pearls halen. En dat heb ik nu dus ook gedaan. Ik vind het doosje wel een beetje groot en onhandig. Maar het is een pracht product. Hier komt een review over. 

Essence All about matt Fixing compact powder


Ik vind matte producten altijd mega fijn en het mooiste bij mijn gezicht passen. Ik heb veel lovende reviews over dit product gelezen en ik ben dan ook heel benieuwd naar deze poeder. 

Essence All about matt oil control make-up base 


Na de grote flop van de Catrice primer (volgens mezelf dan) vond ik het tijd om nu eentje van de concurrent te proberen. Hier heb ik verschillende meningen over gelezen. Dus ik ben zeer benieuwd. 

Essence stay all day concealer 10 Natural Beige. 


Ik ben nog niet zo thuis in het concealer gedeelte. En ik heb ook overal gelezen dat deze heel goed is. Dus ik ben benieuwd. 

Essence Silky Touch blush 10 adorable


Ik gebruik bijna altijd donkere blushes, dus ik vond het voor de lente/zomer tijd wel een goed idee om een lichtere blush te gebruiken. Dus ik koos deze die wat donker lijkt op de foto maar het is een licht roze. 

Essence lipstick 01 Coral Calling & 09 Wear Berries



Ik heb nog nooit een Essence lipstick gehad. Nog nooit. En ik vond dat daar verandering in moest komen. Ik heb een mooie koraal kleur gehaald perfect voor de lente en een mooie lichte berry kleur. 

Catrice Kohl Kajal 040 White  


Ik ben verslaafd aan wit gebruiken in mijn ooglooks de laatste tijd. (Jullie zullen dit nog zien in mijn april favorites) en ik wilde nog echt heel graag een wit oogpotlood. Ik ga natuurlijk over een tijdje de beste van de beste halen (NYX Milk) maar nu doe ik het even met deze en ik ben echt benieuwd. 

Catrice Lash//Brow Designer 



Ik vind dit soort acties altijd perfect om nieuwe dingen te halen en te proberen. Zoals nu wilde ik graag een wenkbrauw gel proberen. Ik vind dat de meeste beauty bloggers daar een perfect resultaat mee krijgen en ik wil zien of dit bij mij ook zal zijn. 

Gaan jullie ook nog wat kopen tijdens deze actie? Je hebt nog tot 20.00! 

Liefs, 

Tara








4 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke aankoopjes! Jij bent trouwens echt snel met jouw artikel hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha i know, Ik was daar ook al voor 5 uur :$ was heel snel weer thuis!

      Verwijderen
  2. Echt zo'n leuke actie! mooie spullen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook geweest :) Ik werd alleen gestoord voor de hoeveelheid mensen om 18.00 uur dus ik ben later weer terug gegaan. Zelf heb ik een nude lipstick van rimmel, oranje van catrice en NYC om te proberen en nagellak van rimmel, wit en grijs. En een heleboel nagellakjes voor mijn nichtjes in Indonesiƫ.

    BeantwoordenVerwijderen