woensdag 9 april 2014

Review: Douglas Pure Lip Volumizer Balm

In mijn favorieten van maart schreef ik al over de lip volumizer van de Douglas. En die ga ik nu nog voor jullie reviewen. Ik kreeg deze volumizer in mijn Douglas mazzeltas. Die je soms daar kunt kopen. (Wat er in mijn mazzeltas zat, kun je bekijken op mijn instagram hiernaast)


Ik dacht eerst dat het gewoon een roze lipgloss was. Ik las natuurlijk niet goed genoeg haha. Dus ik deed hem heel leuk op tijdens het skypen. Tot ik een enorme tinteling voelde en toen ging ik toch maar even lezen. Het bleek dus zo'n lipplumper te zijn die het bloed naar je lippen laat stromen. Ik vind zo'n verpakking trouwens niet zo fijn, je haalt er altijd teveel of te weinig product uit. 


Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. Ik heb al best dikke lippen van mijzelf. Dus ik heb het ook niet echt nodig. Maar ik vind het altijd grappig om zoiets te testen. 


Dit zijn mijn lippen als ik het er net op heb zitten. Niets bijzonder dus verder. Ik vind het jammer dat je geen licht roze kleurtje erbij in hebt. Het prikt ontzettend. Direct al. Het lijkt net alsof je 1 hele hete peper naar binnen hebt gewerkt. Zo'n hele grote. (Ja, ik heb ervaring hiermee haha)


Dit is het resultaat na 5 minuten. Het prikt nog steeds. Ik zie niet echt verschil tot nu toe. 


Na 15 minuten prikt het nog steeds, maar ook nu zie ik geen verschil. Of ik ben gewoon te kritisch? 


En dit is echt eindresultaat na een half uur. Dan is het prikken pas voorbij. Ik zie niet echt een enorme verschil. En mijn lippen zijn ook niet roziger van het bloed wat naar je lippen moet stromen. (Dit gebeurt bijvoorbeeld wel bij de Lip Injection glosses van Too Faced) 

Nee, dit product werkt niet. Maar het voelt wel grappig om te proberen. En je kunt mensen ermee stangen als ze een lipbalsem willen lenen. Lekker prikken. Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de Lip Injection van Too Faced want die schijnt echt heel goed te werken. (Ook na het zien van reviews.)

Dit lipproduct kun je bij de Douglas kopen voor 4 euro bij de kassa. Ik weet dit niet zeker. Het zal per filliaal verschillen of je het kunt krijgen. Je kunt dit product niet op de site kopen. 

Zou jij dit product willen proberen? 

Liefs, 

Tara


4 opmerkingen:

  1. Jammer dat het niet werkt. Want dat zou wel super nice zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het niet werkt, vroeger had ik er eentje die wel werkte, heel bizar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij niet heel erg bijzonder. Jammer dat hij geen kleurtje geeft aan je lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Tara, ik heb je blog genomineerd voor de Very Inspiring Blogger award. Check www.mybitsandberries.nl hoe het werkt! xoxo Floortje

    BeantwoordenVerwijderen