donderdag 3 april 2014

Quick review: Primark Eyeshadow Palette

Vandaag was zo'n dag om naar de Primark te gaan. Ik ging naar de nieuwe vestiging in Nijmegen, want dat is nu de meeste dichte bij mij! Het was ontzettend druk en ik was er daarom maar kort. Ik laat jullie in een andere blog nog zien wat ik verder heb gekocht. Maar ik nam ook een palette mee voor maar 3 euro!


Het doosje ziet er echt verschrikkelijk uit. Die stickers maken het ontzettend druk. Het make up merk van de Primark heet blijkbaar P.S. Love... wat ik ook niet zo leuk vind. Maar goed. Ik wil de stickers er eigenlijk wel afhalen, maar ik weet niet of dat zo mooi is.


Toen ik het doosje opende werd ik al iets vrolijker! Die enorme spiegel is echt een pluspunt. Jammer dat ik later pas zag dat er een kleine stukje uit was. Oh well. 


Ik werd nog vrolijker van de kleuren! Een combinatie van prachtige nudes en grijs/blauwe kleuren voor een smokey eye. Nu maar hopen dat de pigmentatie goed is!  Ja hier ben ik echt heel blij mee. Het kwastje is echt shit, want alle haren vielen er al uit toen ik hem open deed. 


Oh ik zie nu pas dat mijn kimono hier een beetje gek op valt. Nouja. Het is jammer dat je het niet heel goed kan zien. Maar de pigmentatie is super! Vooral van de eerste en de derde kleur. De derde kleur vind ik van dit rijtje het mooiste. 


Over de onderste rij ben ik iets minder enthousiast. De eerste kleur is prima. De tweede zie je gewoon niet. En de laatste twee zijn bijna hetzelfde, maar hebben wel een mooie pigmentatie. 

Ik vind dit een heel mooi palette. Het kan natuurlijk beter, maar voor 3 euro vind ik dit echt niet erg. Er is in ieder geval nog een palette met andere kleuren, maar ze hebben niet echt andere namen volgens mij, je moet er echt in kijken. Ze hebben een plastic dingetje over de oogschaduws zodat je weet dat ze niet gebruikt zijn. Dat vind ik zeker goed! Hij is compact en handig om mee te nemen. Dan heb je in ieder geval genoeg kleurtjes voor een basic look. 

Wat vind jij van dit palette? Hebben jullie al eerder make up van de Primark gehad? 

Liefs, 

Tara 








3 opmerkingen:

  1. De bovenste rij is inderdaad best goed, maar ik ben niet razend enthousiast! Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de bovenste rij is idd erg mooi! En dat voor 3 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit, vooral die bovenste rij is erg mooi! prima palette voor €3,-

    BeantwoordenVerwijderen