maandag 7 april 2014

March Favorites

Pff. Het is alweer april. Ik ben een beetje laat. Zoals elke maand. Maar ik heb natuurlijk mijn favorieten voor jullie klaarstaan. Het zijn er deze maand niet zo veel.


Eindelijk heb ik hier wat van gekocht. De geuren zijn zo lekker. Dit is gewoon een normale lipbalm. En daar heb ik er eigenlijk genoeg van. Maar toch wilde ik deze nog heel graag erbij hebben. Hij is volgens mij normaal 4 euro, maar ik kocht hem met 50% korting. Verder doet hij trouwens niets bijzonders. 


Sinds ik de kleur Fig van NYX heb gekocht ben ik echt verslaafd. Het is een kleur die je elke dag op kan doen met elke ooglook en het staat hoe dan ook bij elkaar. Ik heb hem ook non stop in mijn zak zitten. 


Hoewel ik hem nog niet heel vaak heb gedragen, aangezien ik veel thuis ben met tentamens en leren. Maar ik heb er wel veel naar gekeken en ik ben er gewoon super blij mee. Mijn eerste mac en er zullen nog vele komen. 


Ik ben super sceptisch over lip plumpers, maar toen ik deze in mijn douglas mazzeltas zag zitten was ik toch wel nieuwsgierig. Ik ga nog niet zeggen wat ik van vind. Het is een favoriet omdat ik het hoe dan ook leuk vond. Ik wil hier misschien een review over doen. Zijn jullie het hier mee eens? 


Dit is een hervonden favoriet. Ik gebruik altijd poeders door elkaar. En mijn rimmel poeder was op, dus ik pakte deze om hem om te maken. En ik begrijp direct waarom dit mijn all time favorite is. Perfect mat en een goede dekking. Ik moet weer terug naar Ierland om dit te halen. (Kan ook in Engeland)



Ook een favoriet is deze super leuke ketting van de h&m met een haaientand eraan. Die natuurlijk goud is. Hij maakt een outfit echt af! 


Deze maand heb ik geen film favoriet. Maar wel een favoriete serie. Ik ben pas in maart begonnen met the walking dead en ik heb het afgelopen weekend afgezien. Het is zo'n geweldige serie. De meeste zullen het dan ook wel kennen. Daryl (de man met het mes) is mijn favoriete personage. En ik ben helemaal verslaafd. Dit is een absolute favoriet. 




Ik had de afgelopen maand ook niet echt een favoriet nummer. Daarom sluit ik deze blog af met een nummer die gewoon geweldig is. 

Wat zijn jullie favoriete producten van de maand? 

Liefs, 

Tara









3 opmerkingen:

  1. Hele fijne favorieten, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa review van de lip plumper! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie favorieten! Die lipbalsem van I Love... heb ik ook, deze heeft zo'n lekker smaakje!

    BeantwoordenVerwijderen