maandag 14 april 2014

Mijn favoriete youtube kanalen.

Omdat ik geen tijd heb om een uitgebreide post te maken met foto's en zo. Dus, vandaag een luchtig artikeltje over mijn favoriete youtubers.

Claire Marshall 

Claire Marshall is echt mijn favoriete youtuber. Ze is prachtig, heeft een mooie kleding stijl en ze is gewoon super leuk! Ze upload niet veel, maar dat vind ik niet erg. Want dan maakt een nieuwe video nog leuker. De bovenstaande video is een van mijn favorieten omdat ik hem ontzettend origineel vind. Ze maakt ook andere video's van kleding, haar interieur, haar kat bruce en heel veel vlogs.

Cutiepiemarzia


Marzia is het vriendinnetje van pewdiepie! Ze is italiaans en super schattig. Ik vind haar kleding niet altijd even leuk. Maar ik vind haar video's echt heel leuk. Ik word er super vrolijk van haar. Je zult wel even moeten wennen aan haar stem. (Haar hondjes zijn trouwens zijn ook heel leuk)

Grav3yardgirl


 

Ook bij grav3yardgirl is het erg moeilijk om te wennen aan haar drukte. Ze is zo hyperactief en dat is leuk. Ik vind vooral haar DOES THIS THING REALLY WORK video's heel erg leuk. 

Clothesencounters 



Jen is een van de populairste youtubers. En ik snap wel waarom. Ze is zo spontaan. En haar schoenen collectie is om jaloers van te worden. 

Pewdiepie



En last but not least. Pewdiepie. Hij heeft volgens mij geen introductie meer nodig. Ik vind hem gewoon geweldig. En ik kijk al zijn video's en ze blijven altijd leuk. 

Wat is jouw favoriete youtube kanaal? 

Liefs,

Tara

1 opmerking: