zondag 31 mei 2015

Plog Ariana Grande concert & persoonlijke update.

Zoals jullie wel gemerkt hebben, heb ik de afgelopen maand niet geblogged. Ik heb enorm last gehad van een writers block. Ik had geen inspiratie om te schrijven en vaak ook helemaal geen zin om te schrijven. Dit is natuurlijk niets voor mij. Ik vind het hartstikke leuk om blogs te maken en online te zetten. Ook de youtube video's heb ik veel plezier aan. Ik moet denk ik vooral een goede balans vinden tussen mijn (tijdelijke) fulltime baan en het schrijven voor Gamekings en mijn eigen blog. Ik ga mijn best doen om hier aan te werken. In de tussentijd heb ik voor jullie een kleine plog van het afgelopen Ariana Grande concert (29 mei) in Amsterdam!



Als eerste natuurlijk mijn outfit. Ik had deze al weken in mijn hoofd zitten. Ik droeg een ribbel croptop van de primark met een nep leren skaterskirt die toevallig ook van de primark is. Ik heb later nog een parel ketting erbij aangedaan. Natuurlijk deed ik de bekende paardenstaart van Ariana Grande na en kon ik de katten oren van de vriendin van mijn broertje lenen. 



Ik ging samen met mijn beste vriendin Thavily en mijn nichtje Lisanne. Ook had mijn nichtje een vriendin bij zich en had ik nog even afgesproken met een vriend van mij voor het concert. Hij zat jammer genoeg aan de andere kant dus we konden niet met zijn allen in de rij wachten. We hadden allemaal zitplekken, maar ook ik en Thavily zaten in een ander vak dan mijn nichtje. 


Om half zeven ging de zaal open. Voor we naar binnen gingen werden we nog begroet door de Ziggo dome. Wat ik wel leuk vond. We waren denk ik rond zeven uur echt binnen want ze zijn altijd heel langzaam met de rij/ 


Eenmaal binnen wilde ik direct een shirt kopen. Ik moet zeggen dat ik de prijzen echt belachelijk vond. Hoewel ik natuurlijk wel wat duurder had verwacht, verbaasde mij dit echt. Een croptop voor 65 euro is wel heel overdreven. Ik kocht uiteindelijk een shirt. Helaas bleek die te klein te zijn en was die print niet in een grotere maat te krijgen dus heb ik hem geruild voor een ander. Toen we op onze plek waren aangekomen verbaasde het ons dat we zulk goed zicht hadden. We hadden nog net kaartjes kunnen regelen dus we hadden een slechte plek verwacht maar dat viel gelukkig mee. 




Ze begon de show met Bang Bang en toen gingen wij al staan. De energie van Ariana was zo aanstekelijk, Het was jammer dat bijna niemand in ons vak ging staan. Ik vind dat normaal bij een concert ook al heb je zitplekken. 



Ze had veel leuke dingen voor ons in petto. Zoals opkomen op een wolk en op een kroonluchter. Ze speelde een goede variatie van oude en nieuwere nummers. De rappers die er natuurlijk niet bij waren werden allemaal geprojecteerd op het scherm achter haar. De grootste hits kwamen voorbij maar ook onbekendere nummers. Toch werd alles luidkeels meegezongen door de vrij jonge fans. (Ik voelde me echt oud) En natuurlijk was ze zelf gewoon super goed. Wat een stem kom er uit haar keel. Ik vond het prachtig. 




Na anderhalf uur was het gedans en gezing voorbij. Ik vond het jammer dat het zo snel voorbij was want ik heb me echt vermaakt. Ariana is een van mijn favoriete artiesten en ze heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt. 


Rond half een 's nachts waren we weer thuis. Ik ging super tevreden naar bed. Ik heb de volgende dag nog even een foto gemaakt van mijn veels te dure nieuwe shirt. Maar ik ben er toch wel heel blij mee. 

Ik zal vanaf nu weer proberen om regelmatig te updaten en weer veel te bloggen. Ik heb jullie en mijn blog gemist. Ik hoop jullie vooral snel weer terug te zien op mijn vlog. 

Liefs,

Tara 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten