maandag 1 juni 2015

April & May favorites

Aangezien ik het volgende maand gemist heb, zijn mijn favorites deze maand dubbel. De afgelopen maanden waren heel erg druk, en dan blijf ik altijd in een bepaalde routine hangen. Deze producten heb ik dan ook echt veel gebruikt de afgelopen maanden.



Omdat ik nu een fulltime baan heb, wil ik mijn make up wat rustiger houden. Ik sta namelijk veel boven hitte en daar gaat een heftige look dan vaak minder mooi van zitten. Ik heb daarom mijn W7 in the nude palette er weer bij gepakt. Dit is een van mijn favoriete nude paletten in mijn collectie. Vooral omdat er veel variatie aan nude kleuren inzitten. Ik heb elke dag toch een andere look maar wel decent genoeg voor werk. 


Begin april lag de cinderella collectie van Essence in de schappen. Hier moest ik natuurlijk wel wat van hebben. De blush is een hele subtiele zomerse kleur. Ook deze gebruik ik nu voor mijn dagelijkse werk look. 


Voor de dagen dat ik wel subtiel wil gaan, maar toch wat speelsheid erin wil gooien heb ik het urban decay the feminine palette. Je kunt de kleuren zo fel maken als je wilt. Ze zijn echt prachtig en blijven goed op hun plek. Ik ben nog steeds heel blij dat ik dit palette heb. 


In de Cinderella collectie van de kruidvat zat ook een prachtige highlighter. Deze zag ik al eerder op Vera haar blog. Toen ik die geweldige glans zag die zij er van kreeg, moest ik hem ook hebben. En ik werd niet teleurgesteld. Ik heb sinds begin april geen andere highlighter meer gebruikt. 


Deze bronzer is echt een on en off favorite van mij. Hij komt uit de metallure collectie van Catrice van vorig jaar. Sindsdien heb ik hem telkens een maandje gebruikt en daarna vergeet ik hem weer even. Maar deze bronzer is prachtig. Ik gebruik hem waarschijnlijk deze zomer heel veel. Want de glow die van deze bronzer afkomt is geweldig. 


Eindelijk zit hij weer in mijn stash. De perfect Face make up base van P2 (alleen in Duitsland verkrijgbaar) is een prachtige primer met een illuminizing glow erin. Dit is perfect voor in de zomer. Maar ik hou wel van veel glans dus ik gebruik deze gewoon dagelijks. Hij is super budget. Maar een van de beste primers die ik so far heb gebruikt. 


Ik ben altijd al lovend geweest over de lipliners van Essence. Ze kosten maar een euro en ze zijn super zacht en gepigmenteerd. Ik heb een Nude kleur in mijn collectie gehaald en hij is perfect. Het is een prachtige donkere nude die perfect bij mijn nude lipsticks past. De kleur heeft toevallig dezelfde naam als het W7 palette; In the nude


NYX is tot nu toe nog steeds mijn favoriete merk. Dit komt omdat ze hoge kwaliteit producten verkopen voor een aanzienlijk lage prijs. Toen de soft matte lipcreams aan de collectie van douglas werden toegevoegd was ik al helemaal gelukkig. Helaas zijn ze vaak uitverkocht. Op dit moment heb ik Amsterdam en London in mijn bezit. Hierover later meer. 


Ik ben ook al een tijdje lovend over de producten van Make up revolution. Ik heb de afgelopen maand ook weer een nieuw product getest. Deze keer is dit de Salvation Velvet Laquer in de kleur what i believe. Ook hierover komt later meer. 



Deze maand waren mijn favoriete artiesten vrijwel hetzelfde als altijd. Ik heb wel weer een nummer gevonden van een van mijn favoriete Kpop artiesten; 4 minute. Het nummer is anders dan normaal, maar ik vind hem heel erg catchy. 



Mijn favoriete film was The Avengers: Age of Ultron. Ik ben een enorme nerd. En hoewel ik liever voor DC ga dan voor Marvel. Ik vind The Avengers een sterke groep. Ik heb de nieuwste film twee keer in de bioscoop gezien en ik vind hem eigenlijk beter dan de eerste film. 



Mijn favoriete serie was by far Bob's burgers. De humor is heerlijk droog. Maar de afleveringen zijn ontzettend slim ingedeeld. Ook brengen ze leuke references naar andere pop culture series en films. Daar kan ik altijd van genieten. Ik vind Tina Belcher het leukste in de serie. 

En dat waren ze weer. De favorieten van de afgelopen twee maanden. Ik ben natuurlijk ook weer benieuwd naar jullie favorieten. Laat een linkje naar je blog of een comment achter! 

Liefs, 

Tara 




2 opmerkingen: