dinsdag 5 mei 2015

Essence Cinderella Highlighter & Blush

Hoewel de film niet meer draait en de meeste Cinderella collecties al waren geweest, wilde Essence er aan het einde van april nog eentje uitbrengen. Ik denk dat dit een productie foutje was. Maar goed. Ik kijk al sinds de aankondiging uit naar deze collectie. Ik was gek op de MAC collectie, maar een budget collectie is natuurlijk alleen maar beter.

Cinderella blush 01 So This Is Love







Ik kan niets anders doen dan toegeven dat ik deze blush heb gekocht om de verpakking. Hoewel het doosje van karton is en hierdoor niet heel stevig aanvoelt; zijn de kleine details uit de oude Cinderella tekenfilm super leuk echt schattig aanwezig. De blush is zelf ook een prachtige matte roze kleur met een tikkeltje perzik erin. Het doosje is heel klein en hierdoor super handig om mee te nemen op reis.



Op de foto is de swatch amper te zien. Maar het is dus een hele subtiele roze kleur. Je kunt het wel goed opbouwen. Vooral voor de bleke huidjes zoals de mijne is deze kleur heel mooi. 

Cinderella Highlighter 01 The Glass Slipper



Ik ben vrijwel altijd heel erg fan van de highlighters uit de collecties van Essence. Ze zitten altijd in een prachtig stevig doosje en er zit altijd een super mooie print in. Zo ook nu. Ik vind dit rozen boeket echt een plaatje om naar te kijken. Ik vind de highlighters vaak heel mooi en ook deze is prachtig.


Toen ik deze highlighter ging swatchen was ik al helemaal blij verrast. Wat een pigmentatie en een prachtige glans. Dat zie je niet vaak bij budget highlighters.


Ik heb hier beide producten op. De blush is subtiel maar dat vind ik perfect voor heftige ooglooks. Vooral omdat ik die vaak maak. En de highlighter geeft me echt een prachtige glans. Hij is super romig dus brengt ook fijn aan. 


Ik ben ontzettend tevreden over deze twee prachtige producten uit de collectie. Als het je lukt ze nog te bemachtigen is dat zeker een aanrader. Ik ben blij dat deze tussen mijn stash komen te liggen en bij mijn Disney verzameling gaan horen. 

De Cinderella producten zijn te koop bij de trekpleister en kruidvat. Beide producten kosten €3,80 

Wat vind jij van deze producten? 

Liefs, 

Tara 

3 opmerkingen: