donderdag 2 april 2015

March favorites

Ik ben eindelijk een keer op tijd met mijn favorites. Voor mijn gevoel ging maart echt ontzettend snel voorbij. Ik heb een aantaal mooie favorieten voor jullie!




Als eerste mijn meest favoriete aankoop in maart. De MAC Cinderella Iridescent powder in Coupe D'chic. Hij was eerst sold out. Maar kwam toch weer in stock. Toen ik heb te pakken kreeg was ik ontzettend gelukkig. En hij valt ook echt niet tegen. Het is een van de mooiste producten in mijn stash. Vooral ook door de prachtige verpakking. Ik ga hier veel plezier van hebben. 


Ik ben sinds kort begonnen met het oefenen van de cooking/baking techniek. Ik zag dit bij Nikkitutorials voorbij komen en dat vond ik echt heel tof eruit zien. Dus ik heb besloten dit te oefenen. Hier gebruik ik sponsjes van de Primark voor en ze werken ontzettend fijn. Daarnaast is mijn vertrouwde Essence fixing powder een goed hulpje.


Ik heb de afgelopen maand weer heel veel looks gemaakt met het NYX Merci Beaucoup palette. Vooral de rode, goude en roze kleur heb ik aangevallen. Ik begin nu de pan te zien en dit vind ik niet zo leuk. Die kleuren zijn heel mooi. En ze verkopen ze niet los. Maar ik vind het wel waard om dit palette straks opnieuw te moeten kopen. 


Mijn Essence wenkbrauw poeder was na meer dan 1,5 jaar op! Ik had toevallig een So Susan wenkbrauw poeder in mijn stash dus ik heb besloten deze te gebruiken. Hij is iets passender bij mijn kleur dan de Essence poeder. Dus ik ben hier echt heel blij mee.


Naast dat mijn wenkbrauw poeder op ging, ging ook mijn oude vertrouwde Catrice foundation op. Ik zit nogal krap met geld dus ook hierbij besloot ik in mijn stash te kijken. De w7 photoshoot foundation is mijn levensredder geweest. Hoewel ik het wel jammer vind dat hij geen pompje of iets heeft.


Ik kocht twee nieuwe brushes voor mijn oogschaduw. De Essence blending brush had ik niet echt nodig, maar ik vond hem er zo leuk uitzien. Hij is heel fluffy en anders dan mijn andere blending kwasten dus dat vind ik wel fijn. Daarnaast kocht ik de Hema Eyeshadow brush&sudge 256 kwast. Ik had een kwast nodig voor strak precisie werk en daar is deze perfect voor. 


Als laatste pakte ik mijn 120 kleuren palette waar mijn make up verslaving mee begon er weer bij. Ik had een visagie opdracht en ze wilde felle kleuren gebruiken. Dit palette is hier perfect voor. Hij is super gepigmenteerd en ik ben er nog steeds heel blij mee. 

Favoriete Muziek 



Ik zag deze maand The Royal na een hele lange tijd weer. Dit is een Nederlandse metalcore band. Ik volg ze al sinds het begin en ik vind ze super goed. Disarray blijft mijn favoriete nummer. 


Ik had deze maand geen favoriete serie of film helaas. 

Wat waren jouw favorieten deze maand? 

Liefs,

Tara 

2 opmerkingen:

  1. Mooie favorieten!
    Achh..ik baal nog altijd dat ik niks heb kunnen scoren van de Cinderella collectie van Mac :(
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie favorieten, vooral dat MAC poeder!
    x

    BeantwoordenVerwijderen