dinsdag 7 april 2015

Make Up Revolution Ultra Blush Palette Hot spice

Bij de twee lippenstiften die ik bestelde van Make up Revolution, kocht ik ook het blush palette in Hot Spice. Ik heb niet zo heel veel blushes en ik wilde graag wat meer variatie. Dan is zo'n palette super handig.


Het palette zit in een mooie kartonnen verpakking om deze nog extra te beschermen. Hoewel ik dit wel fijn vind heb ik deze wel weggegooid. 


Eenmaal uit het karton heb je een mooie simpel gedesigned palette. Hij is van platic en niet heel erg groot of dik. Wat hem dus ook fijn maakt voor vakanties.


In het palette zitten acht kleuren. Ik heb dit palette uitgekozen omdat het vooral lichte roze kleuren zijn. Roze en perzik kleuren staan vaak het mooiste bij mezelf. Het heeft hele warme roze kleuren maar ook assige. Daarnaast zitten er ook twee highlighters in. 


Helaas hebben de kleuren geen namen. Ik heb ze van boven naar beneden en van links naar rechts geswatched. Ik vind de kleuren heel mooi. Sommige zijn iets beter gepigmenteerd dan anderen. Er zit een mooie variatie aan kleuren in het palette en er zijn wel duidelijke verschillen tussen die kleuren. 


Op mijn wangen heb ik uiteindelijk de tweede kleur van de bovenste rij gepakt. Dit is een matte as roze kleur. Deze kleur is mooi op te bouewen en fijn bij een heftige look als deze. Daarnaast heb ik de bovenste highlighter gebruikt. Die geeft een ontzettend mooie glans af en ik merk dat ik deze vaak gebruik. 

Ik ben hartstikke tevreden met dit palette. Hij kost maar €7,99 en is aan te schaffen via www.makeupmusthaves.nl 

Wat vind jij van dit pittige palette? 

Liefs,

Tara 


3 opmerkingen: